Website

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Ik probeer de site te bekijken met Firefox als browser, de site doet het niet lekker met deze browser, test verschillende browsers. Een site ontwikkeld met troep van microsoft doet het vaak slecht op open source browsers
 
D

Dulcimer

Guest
Tja, inderdaad, dat had wat vriendelijker van toon mogen zijn als je een oordeel vraagt. Volgende keer beter.
Frans
 

Typhke

Actieve deelnemer
9 jan 2012
73
0
Je reactie is idd een beetje fel ;) Op Chrome werkt alles naar behoren zover ik zie.


Mijn excuses alvast als ik kritisch overkom maar tis met goede bedoeling :)

-Volgens mij past het logo niet helemaal. Het zou het iets kleiner moeten zijn want het woord meubelen wordt onderaan afgesneden.
-Je kan enkel terug naar de homepage door op het logo te klikken, hiervoor zou ik toch een menu-item voor voorzien.
-Op de homepage passen de foto's niet. Je hebt er verschillende afmetingen van foto's en deze breng je best tot dezelfde hoogte zodat de tekst niet verschuift elke keer als je een andere foto bekijkt. Daarbij past de module zich aan naar de afmetingen van de foto (hoogte), maar deze doet dat niet in de breedte waardoor je witte ruimte over hebt. Een mogelijkheid is om de foto's te centreren dan valt het minder op, ofwel dit wegwerken op een andere manier.
-Al je tekst is in dezelfde opmaak, je hebt niets in het vet of onderlijnd waardoor er niet echt veel structuur is in de tekst. Dit los je nu op met extra witregels, maar opmaak is overzichtelijker.
-"De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan:
" staat onder elk invulformulier. Dat mag ook weg :) is overbodig voor een redelijk eenvoudig invulformulier.
-Het "geef een reactie" formulier staat ook onder de contactpagina. Zou ik ook wegdoen, idem bij "maatwerk" en "over ons".
-Onder op de pagina heb je ook een menu'tje, hier linken "tuin" en "sets" ook naar de bijhorende pagina. Maar op deze pagina heb je nog geen informatie staan. Dezelfde pagina als je in de menu bovenaan op "sets" klikt en geen onderverdeling kiest.
-Al de info rechts heeft geen functie op dit moment lijkt me.
-De details onder de titels (auteur, publicatiedatum, categorie) zou ik weghalen.

Voor de rest ziet het er goed uit. Je bent op de goede weg denk ik, met nog wat uurtjes werk krijg je zeker en vast een mooi resultaat. Al zou ik persoonlijk de achtergrond ook nog veranderen naar iets ivm hout. Het wit oogt een beetje saai.

Zo te zien werk je met een CMS-systeem, is een goede keuze denk ik. Kan je relatief makkelijk een mooie website mee bouwen en is het makkelijk om een andere layout te kiezen om de website fris te houden (+makkelijk extra extensies toevoegen).

Veel succes nog!
 

PatrickM

Actieve deelnemer
4 feb 2011
84
0
Super bedankt voor je reactie!
Ik zal de punten bij langs gaan en en nog wat meer werk insteken.

Het klopt idd dat ik werk met een cms systeem, Wordpress. Lekker makkelijk bij pagina's aanmaken en alles is mooi te beheren via een admin paneel.
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Ik heb niet zoveel verstand van website´s.
Maar ik kan wel zeggen dat het uiterlijk van uw website mooier is dan dat van die gratis website van mij :D
 

PatrickM

Actieve deelnemer
4 feb 2011
84
0
Hoe moet ik dat uitleggen :p



Ik heb zegmaar een webhost aangeschaft met goede ftp verbinding, CMS software gedownload en middels FTP op mn webhost gegooid, MysQl tabbel aangemaakt en het configureren gaat via een heel uitgebeid admin paneel die te bereiken is overal als je maar internet hebt
 

Typhke

Actieve deelnemer
9 jan 2012
73
0
Een CMS is idd fijn om mee te werken en meestal voldoende voor een website te maken. Alleen een beetje beperk qua lay-out, enerzijds kan je makkelijk een andere template installeren maar tegelijk ben je verbonden aan de templates die er bestaan (of moet ze zelf maken). Maar voor de meeste sites kan je wel een gepaste template vinden.

Ik werk er ook graag mee, maak hier en daar wel ooit een site en een CMS-systeem is ideaal want dan kunnen de personen heel makkelijk zelf de website aanpassen. Zelf werk ik meestal met Joomla, is ook gratis en ooit verkozen tot beste CMS-systeem geloof ik. Daardoor zijn er vele extra extensies etc te vinden :)
 

PatrickM

Actieve deelnemer
4 feb 2011
84
0
Zodra je bij de css bestanden kan is het heel prettig om mee te werken ja,


maar goed, dit topic is niet bedoelt om over CMS systemen te hebben :p
 

Typhke

Actieve deelnemer
9 jan 2012
73
0
Nee idd.

Ik zie dat je al wat dingen aangepast hebt. Ziet er goed uit. Succes ermee!
 

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Inderdaad wat een botte reactie, probeer je te helpen krijg je dit. Ik hoop dat je producten beter zijn dan je site
 

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
He lomperd,

Dit staat op je site

Stuur ons een mailtje wat u nodig bent en wij zullen u een prijsopgave sturen.

Leer eerst eens schrijven voordat je wat op het net zet.
 
D

Dulcimer

Guest
Ik stel voor dat dit topic gesloten wordt; e.e.a is duidelijk gemaakt en daar kan iedereen zijn lering uit trekken. Meer reacties leiden alleen maar tot meer olie op het vuur gooien en daar schiet niemand iets mee op.
Groet,
Frans
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
106
Dulcimer zei:
Ik stel voor dat dit topic gesloten wordt; e.e.a is duidelijk gemaakt en daar kan iedereen zijn lering uit trekken. Meer reacties leiden alleen maar tot meer olie op het vuur gooien en daar schiet niemand iets mee op.
Groet,
Frans
ik vond de reactie nogal meevallen , juist het opgeheven vingertje van ArtHarg en U zelf waren het vuur en de olie .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.