Website

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Dan heb je toch niet goed gelezen, Joop :lol: .

Ik vond het ook nogal een lompe reactie, maar niet iedereen hanteert dezelfde schrijfstijl. Bovendien kan je bij een uitgesproken zin een klemtoon zetten, wat een enorm verschil kan maken.

Soit, inderdaad genoeg geluld hierover.

Patrick heeft z'n kritiek gekregen en ik denk inderdaad dat de kous zowat af is in dit topic.

Sluiten die hap :lol:

Steven
 

PatrickM

Actieve deelnemer
4 feb 2011
84
0
gooi deze barrel maar dicht.


als het zo kinderachtig moet.... heb ik er ook geen zin meer an
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
joopvommen zei:
ik vond de reactie nogal meevallen , juist het opgeheven vingertje van ArtHarg en U zelf waren het vuur en de olie .
Jammer dat je het als een opgeheven vinger ervaart. Het was bedoeld om Patrick even aan het denken te zetten van "O ja, daar heb ik meer aan".

Laat me uitleggen: Patrick vraagt terugkoppeling over z'n website. Bij de allereerste reaktie komt hij met "ligt aan jou". Stel je voor dat hij dat als meubelmaker ook zou doen: "Natuurlijk zit die stoel wel lekker, jouw benen zijn gewoon te kort." Niet echt klantvriendelijk.

Bovendien: ik weet uit jarenlange ervaring op een IT-afdeling dat als een gebruiker meldt dat "iets het niet doet" dat-ie dat niet doet om de helpdesk te pesten, maar omdat er iets is wat zich niet gedraagt zoals hij verwacht. Dat kan een verkeerde verwachting zijn, onkunde, hard- of software die zich onlogisch gedraagt of zaken die gewoon acuut fout lopen. Hoe dan ook: er is ergens een probleem en je kan maar beter even doorvragen om te weten wat er aan de hand is: wát doet wát niet als je wát probeert en waarom verwachtte je dat hij dat wél zou doen. Het zou de eerste keer niet zijn dat een kluns van een gebruiker je attendeert op een reëel probleem. Dat het op veel plekken wel werkt wil niet zeggen dat het overal werkt.

Dus vandaar: het goede antwoord is niet 'ligt aan jou', maar 'wat werkt er niet lekker dan'. Als Patrick dat had gevraagd had hij misschien dingen te horen gekregen waarmee hij z'n website had kunnen verbeteren.

Arthur
 

PatrickM

Actieve deelnemer
4 feb 2011
84
0
Website is wel klaar nu, heb al 3 verschillende orders via de formulieren binnengehad.

maar zoals ik al aan gaf slotje graag, als een mod mee leest
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Dit vind ik weer een stompzinnig antwoord... Arthur probeert zijn eerdere reactie te verduidelijken om toch maar te benadrukken dat het opbouwend ipv neerbuigend was bedoeld, en dan dit. Lijkt wel een klucht :lol:

Man, als je raad vraagt moet je niet afgeven op de personen die er tijd in stoppen om je te helpen :twisted:

Succes met je site, en hopelijk doe je inderdaad niet tegen je klanten als tegen je mede-forummers...

Steven
 

WR1944

Oud hout
In een vorig leven heb ik ook het nodige geprogrammeerd om de gebruikers van dienst te zijn. Ik rustte niet voordat m'n gebruikers probleemloos met m'n programma's konden werken. En op den duur leer je aardig inschatten hoe zo'n programma in elkaar moet zitten.
De gebruikers van je website zijn de belangrijkste personen, die gaan voor het beleg op je brood zorgen. Als die op de een of andere manier niet goed door de website kunnen manoevreren of niet de informatie krijgen die ze verwachten dan zitten ze zo op een andere website. Wat dat betreft is Google een handig instrument.
Wat dat betreft zou ik zeggen: doe je voordeel met de aanbevelingen en niet je achterdeel. ;)
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Wij zijn een beginnend bedrijfje die steiger houten meubelen maakt.

Wij zijn gevestigd in Emmen en hebben alleen een afhaal adres. Voor alle meubelen kunt u bij ons terecht en wij kunnen dit voor u realiseren.
Voor maat werkt kunt u altijd een offerte aanvragen en wij streven er naar om deze binnen 3 dagen te beantwoorden met de juiste informatie.

Helaas beschikken wij niet over de mogelijkheid om te bezorgen. Wel kunnen wij de spullen met de transport dienst mee sturen alleen bedragen de kosten dan 100 euro, vanaf 1500 euro is deze franco.

De producten die wij aanbieden worden standaard ongeschuurd nieuw steigerhout aangeboden, als u aangeeft dat u graag gebruikt steiger hout wilt maken wij dat klaar.
De afwerking kunnen in alle verschillende opties, van blanke lak tot beitsen. Er komen wel extra kosten over heen voor het verven en het verdere afwerking van de producten. Schuren kost 10% van de product prijs, en verven word in overleg een prijs gemaakt.

Hallo Patrick,

Als je openstaat voor opbouwende feedback, wil ik je nog als tip meegeven dat je nog even goed naar de spelling moet kijken. Daar mankeert nog wel het een en ander aan. Dingen waar je op moet letten is dat sommige zinnen niet helemaal logisch lopen, en dat je in het Nederlands samenvoegingen altijd aan elkaar schrijf. Transportdienst ipv transport dienst bijvoorbeeld.

Ik ben zelf ook geen spellingsdeskundige, verre van dat, maar een professionele site heeft professioneel geschreven tekst nodig.

Succes ermee!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Ik lees bovenstaande posts met enige afschuw. Het forum is een enorm mooie plek waar we veel van elkaar kunnen leren. Het grote voordeel van het schrijven van tekst is dat je het nog eens kan doorlezen voordat je het zomaar op het internet zet. Vind je dat er verkeerd wordt gereageerd op een vraag of antwoord neem dan even contact op met de forumbeheerder. Op deze manier kan je dergelijke posts voorkomen welke de onderlinge verstandhoudingen vast niet verbeteren.

Hierbij wil ik dan ook dit topic sluiten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.