Je reactie is idd een beetje fel

Op Chrome werkt alles naar behoren zover ik zie.
Mijn excuses alvast als ik kritisch overkom maar tis met goede bedoeling
-Volgens mij past het logo niet helemaal. Het zou het iets kleiner moeten zijn want het woord meubelen wordt onderaan afgesneden.
-Je kan enkel terug naar de homepage door op het logo te klikken, hiervoor zou ik toch een menu-item voor voorzien.
-Op de homepage passen de foto's niet. Je hebt er verschillende afmetingen van foto's en deze breng je best tot dezelfde hoogte zodat de tekst niet verschuift elke keer als je een andere foto bekijkt. Daarbij past de module zich aan naar de afmetingen van de foto (hoogte), maar deze doet dat niet in de breedte waardoor je witte ruimte over hebt. Een mogelijkheid is om de foto's te centreren dan valt het minder op, ofwel dit wegwerken op een andere manier.
-Al je tekst is in dezelfde opmaak, je hebt niets in het vet of onderlijnd waardoor er niet echt veel structuur is in de tekst. Dit los je nu op met extra witregels, maar opmaak is overzichtelijker.
-"De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan:
" staat onder elk invulformulier. Dat mag ook weg

is overbodig voor een redelijk eenvoudig invulformulier.
-Het "geef een reactie" formulier staat ook onder de contactpagina. Zou ik ook wegdoen, idem bij "maatwerk" en "over ons".
-Onder op de pagina heb je ook een menu'tje, hier linken "tuin" en "sets" ook naar de bijhorende pagina. Maar op deze pagina heb je nog geen informatie staan. Dezelfde pagina als je in de menu bovenaan op "sets" klikt en geen onderverdeling kiest.
-Al de info rechts heeft geen functie op dit moment lijkt me.
-De details onder de titels (auteur, publicatiedatum, categorie) zou ik weghalen.
Voor de rest ziet het er goed uit. Je bent op de goede weg denk ik, met nog wat uurtjes werk krijg je zeker en vast een mooi resultaat. Al zou ik persoonlijk de achtergrond ook nog veranderen naar iets ivm hout. Het wit oogt een beetje saai.
Zo te zien werk je met een CMS-systeem, is een goede keuze denk ik. Kan je relatief makkelijk een mooie website mee bouwen en is het makkelijk om een andere layout te kiezen om de website fris te houden (+makkelijk extra extensies toevoegen).
Veel succes nog!