Hij was niet zoveel groter dan mijn oude 20 liter.Budget is minder belangrijk dan het formaat. 30 liter klinkt vrij groot![]()
Hij was niet zoveel groter dan mijn oude 20 liter.Budget is minder belangrijk dan het formaat. 30 liter klinkt vrij groot![]()
Ze staan bij HBM naast elkaar in de winkel. Toen ik de mijne kocht, waren die van Hyundai er nog niet, dacht ik. Anders had ik er zeker naar gekeken.ergens op dit forum las ik dat die van hbm en de huyndai verrassend veel op mekaar gelijken
waarvoor die 30 liter ?Hij was niet zoveel groter dan mijn oude 20 liter.
toen ik de mijne kocht, wist ik nog niet zoveel van compressorenToen ik de mijne kocht, waren die van Hyundai er nog niet, dacht ik. Anders had ik er zeker naar gekeken.
Ik had een compressor van 1 PK met 20 liter en ik kwam wel eens te kort. Dus ik wilde een zwaardere, 1 1/2 PK. Maar daar zat meteen een 30 liter tank onder. (Had niet niet gehoeven van mij)waarvoor die 30 liter ?
heb je zo'n groot verbruik, of wenste je gewoon een stevige knaap ?
daarmee ga je toch niet op stap ?
toen ik de mijne kocht, wist ik nog niet zoveel van compressoren
die mrc6 kan ik zeker niet aanbevelen
Die in mijn eerste post hebben jullie overtuigend uit mijn hoofd gepraatwaarvoor die 30 liter ?
heb je zo'n groot verbruik, of wenste je gewoon een stevige knaap ?
daarmee ga je toch niet op stap ?
toen ik de mijne kocht, wist ik nog niet zoveel van compressoren
die mrc6 kan ik zeker niet aanbevelen
interessantStanley heeft ook een compacte silent compressor. Dat klinkt ook wel ok. Ziet er wel handzaam uit en heeft de motor niet helemaal open en bloot. Wel netjes.
voor die 40 euro meer zou ik ni twijfelenDie in mijn eerste post hebben jullie overtuigend uit mijn hoofd gepraat![]()
kan ff ni volgenEr komt ook bijna geen lucht uit.
Tja. Ik heb een permanente fluit (tinnitus) die hoogstwaarschijnlijk is veroorzaakt door jarenlang als bugelspeler in een fanfare voor de trompetten te zitten ;-)Oeps, ik had niet opgelet, wist niet dat er een budget was. Ik ben zeer slechthorend, maar mijn hoorapparaten doen hun werk zo goed dat mijn 40 jaar oude RODA nog steeds oorverdovend klinkt. De Low Noise van HBM kun je letterlijk en figuurlijk in de huiskamer zetten. Mijn doofheid komt niet van de scheepsmachinekamers waar ik als scheepswerktuigkundige heb gewerkt of de elektriciteitscentrales aan de wal. Nee...ik heb het motorrijden onderschat.
Ja Henk, zo’n fluitje fluitje heb ik er ook bijTja. Ik heb een permanente fluit (tinnitus) die hoogstwaarschijnlijk is veroorzaakt door jarenlang als bugelspeler in een fanfare voor de trompetten te zitten ;-)
Niet als ie tubeless is.Tip: een kruiwagen band kun je heel vlot oppompen met een staande luchtpomp als die de juiste aansluiting heeft. Voor kruiwagens is een manometer misschien wel handig, de spanning op een fietsband kun je gemakkelijk voelen. kost geen 20 euro.
![]()
Gelukkig geldt dat voor mij ook. Het is wel storend als ik er op let, maar meestal zit het ergens ver weg in de achtergrond.Ja Henk, zo’n fluitje fluitje heb ik er ook bij, gelukkig stoort het me niet meer als ik er niet mee bezig ben.
Ik heb ook vreselijke tinnitus die soms ondraaglijk is, een vriendin had dat ook, maar zo erg dat ze zich een aantal jaren geleden heeft opgehangen. Zó erg kan het zijn! Ze had een afscheidsbriefje bij zich met maar twee woorden er op: "Eindelijk rust".........Gelukkig geldt dat voor mij ook. Het is wel storend als ik er op let, maar meestal zit het ergens ver weg in de achtergrond.
Ik heb deze: Hyundai Compressor (8 bar) | BAUHAUS
zeer stil, je kan er rustig naast staan te bellen.