Ja, dat zou beter moeten of anders de optie om een kwalitatief goede te kopen. Zelf een cross cut sled met inlay's voor bijvoorbeeld 30, 45 en 60 graden is ff werk maar dan heb je..... groet, Hendrick.
Zo heb ik het gedaan!Ik zou zo nodig het te hoge stuk met een slijptol wegslijpen
Fons
Dank voor het aanbod, maar mocht het er op lijken dat de nieuwe versie niet te gebruiken is, dan bestel ik 2 originele en heb ik binnenkort ook een beschermkap over (oftewel nr 2 is voor het maken van een ingekort spouwmes).
Nee helaas niet, zelf dewalt gecontacteerd maar die sturen gewoon de link naar de onderdelen lijst door... zucht
tja, tegenwoordig geldt het motto 'tijd is geld' meer dan ooitzelf dewalt gecontacteerd maar die sturen gewoon de link naar de onderdelen lijst door... zucht
is niet zo'n onpopulaire machineIk hoop dat iemand met een dw745 me kan helpen
Ik ben niet zeker maar de enigste mogelijke lijkt me nummer 49 "schroef speciaal" ...tja, tegenwoordig geldt het motto 'tijd is geld' meer dan ooit
vooral verkopen, daarna moet de klant het zelf maar uitzoeken (uitzieken ?)
staat die schroef/bout echt niet op een of andere tekening ?
machine bij op een internetwinkel of bij een fysieke handelaar gekocht ?
ofwel trek je je stoute schoenen aan, en ga je na aankoop op een internetwinkel toch bij de machineboer om het hoekje om er eentje te kopen
is niet zo'n onpopulaire machine
dus om jou te helpen, schroef er af draaien, diameter meten, lengte, spoed (vereist reeds een maat), . . . en voor een fraktie van een euro heb heb je er eentje
ik kan jou & jouw ergenis volgenIdem reactie, zoek het zelf maar uit. Echt geen idee waarom ik investeerde in Makita/Dewalt toestellen als je 0 % ondersteuning krijgt bij problemen.
Is het, als ik de tekening bij kruis volg, niet gewoon nr 73? Op de tekenining 1 net achter de buis van de stofafzuiging? Daar wordt het spouwmes bevestigd toch
Heel erg bedankt!! Dit spaart me heel wat tijd en zoeken.Nu het boutje nog terug in het gat krijgen. Wat een gepiel
Edit: ik kan natuurlijk ook gewoon de zaag omhoogdraaienm8 boutje lijkt te passen.