voor valdeuren vind ik verschillende modellen scharnieren
welke gebruiken jullie & hoe plaatsen jullie die ?
het type dat mij het beste lijkt is een potscharnier met een diameter van 35 mm met een opliggende rand
deur + corpus zijn 18 mm dik
de diameter van 35 mm krijgt mijn voorkeur omdat ik een ecodrill heb waarin een potboor van 35 mm zit
mits ik door middel van een latje de juiste afstand tov de kopse kant van de deur en het corpus instel, verwacht ik netjes te kunnen boren
bijkomend voordeel van de ecodrill is dat die standaard 13 mm diep boort, wat voor de valdeurscharnieren die ik gevonden heb, perfekt is, omdat die 12 mm diepte vergen
de opliggende rand vind ik een pluspunt omdat die het gat van de potboor netjes afdekt
kan het anders, beter, . . . ?
het risico op fouten moet minimaal zijn & het resultaat moet precies zijn
verstelbaarheid is niet te versmaden
deze valdeurscharnieren heb ik op het oog
Valdeurscharnier kopen | Ijzerwaren LMC Store
www.meubelbeslagonline.nl
www.hafele.nl
welke gebruiken jullie & hoe plaatsen jullie die ?
het type dat mij het beste lijkt is een potscharnier met een diameter van 35 mm met een opliggende rand
deur + corpus zijn 18 mm dik
de diameter van 35 mm krijgt mijn voorkeur omdat ik een ecodrill heb waarin een potboor van 35 mm zit
mits ik door middel van een latje de juiste afstand tov de kopse kant van de deur en het corpus instel, verwacht ik netjes te kunnen boren
bijkomend voordeel van de ecodrill is dat die standaard 13 mm diep boort, wat voor de valdeurscharnieren die ik gevonden heb, perfekt is, omdat die 12 mm diepte vergen
de opliggende rand vind ik een pluspunt omdat die het gat van de potboor netjes afdekt
kan het anders, beter, . . . ?
het risico op fouten moet minimaal zijn & het resultaat moet precies zijn
verstelbaarheid is niet te versmaden
deze valdeurscharnieren heb ik op het oog
Valdeurscharnier kopen | Ijzerwaren LMC Store

Klepscharnier 35mm
Klepscharnier, 90°, 3D-verstelbaar, voor houten kleppen – HÄFELE
Klepbeslag om te schroeven, vernikkeld, zink-aluminiumlegering – HÄFELE

Laatst bewerkt: