Tip: 50% korting op Parkside spindel/bandschuurmachine

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Als bandschuurmachine is dit een nachtmerrie voor mij.
De band blijft verlopen en meestal naar beneden waardoor de motor vast loopt(stond ook in de meeste recensies)
Zal tegen de tijd een ander bandje proberen en kijken of dat helpt.(zit geen extra bij dus moet even wachten)
Dank voor je snelle, bondige review! Welke maat band zit inbegrepen?

Overigens: het niet vlakke zie ik niet op je foto terug, of ik kijk niet goed.
 

Januutassen

Nieuw lid
2 jan 2024
2
0
Assen
En ook besteld!
Heb die van HBM ook in het werkhok staan: al ‘ns een nieuwe motor ingezet en begint nu weer mankementen te vertonen. Heb dus een donormachine voor de Parkside!
Voor die €100 neem ik de gok!
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Dank voor je snelle, bondige review! Welke maat band zit inbegrepen?

Overigens: het niet vlakke zie ik niet op je foto terug, of ik kijk niet goed.

Opstaand randje van 2mm ongeveer.
Terwijl hij wel gelijk is bij de scharnier punten.
20240110_154446.jpg

Gok 620 gezien deze review 😅
Kan het zo snel niet terug vinden.
Screenshot_20240111_144936_Chrome.jpg
 

NeroP

Nieuw lid
6 mrt 2017
10
1
Heb mijn gister geopened maar het was zo onstabiel (ook met de band af) dat de sterknob zelf los kwam. Toen ik de sterknob heel hard gedraaid, brak het in half. Vandaag teruggestuurd voor refund :-(
 

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Heb mijn schuurband inmiddels goed functionerend gekregen. Niet met een kleinere band, al kwam het afstellen heel erg precies. (Ga nog wel wat andere bandjes bestellen bij ecotools).
Het euvel bij mij was dat de schuurband vastliep tegen de plaat. Zonder band draaide die okay, mét band schuurde hij aan linkerzijde tegen 't plaatmateriaal (nep-gietijzer). Er loop ergens onder een boutje in een sort van 'holte'; daar heb ik tegen de zijkant een stukje van 'n 1mm vulplaatje aangeplakt, waardoor uiteindelijk de schuurband ietsje van 't plaatmetaal afkomt.
Voldoende om 'n best okay-ish oscillerende schuurband te krijgen, voor een heel schappelijk prijsje.
 
  • Leuk
Waarderingen: H@ns

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
286
130
55
Luzy Saint Martin
Ik heb hem ook besteld en binnen. Voor dat geld wil ik best wat modificaties aanbrengen 😉
Met alle tips in dit topic wordt het vast een handig machientje! 👍🏼 ik ga hem vooral gebruiken om mesheften te maken.
 

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
260
109
Noardeast-Fryslân
Wel apart dat de prijs nu opeens 129 is ipv 199
Nee hoor, Lidl volgt met zijn prijzen gewoon de beurs: geen peil op te trekken. Komt zelfs voor dat het zelfde artkel er meerdere keren op staat en dan ook nog met verschillende prijzen.
Dat doet zelfs de beurs Lidl niet na 🙃.

En net als bij de beurs geldt: Lidls prijzen van vandaag zijn geen garantie voor de toekomst😖.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.