Tip: 50% korting op Parkside spindel/bandschuurmachine

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Heb je persoonlijk ervaring met deze?
Zat even de reviews te lezen en die zeggen allemaal hetzelfde.. en dat is niet positief.
 

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Ik heb de HBM versie en een vriend van me heeft deze.
We zijn beiden erg tevreden met het apparaat, maar het is geen wondermiddel dat al je schuurwerk overbodig maakt. Erg praktisch voor 'vormschuren', wat minder voor 'finishing schuren'
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Ik verwacht ook geen wonderen :p
Maar lees voornamelijk dat de schuurband slecht af te stellen is.
Maar ja klagers hoor je vaker dan mensen die tevreden zijn vandaar de vraag.
 

ptklapwijk

Nieuw lid
7 apr 2022
8
0
Bergschenhoek
Hetzelfde uiterlijk hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat de kwaliteit gelijk is. Vaak worden wel specifieke kwaliteitskeuzes gemaakt op onderdelen.

En inderdaad over de parkside versie lees ik vaker slechte reviews maar dan kan natuurlijk ook komen door het type klant dat een parkside aanschaft.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Daarbij stond wel dat service van lidl goed was dus ik hem besteld en mocht het echt een ramp zijn gaat ie terug😅

We gaan er achter komen.
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
291
61
Mooie aanbieding! Ik had deze ook al eens gezien en de reviews al eens bekeken, maar voor 100€ is het het proberen misschien wel waard

Ik kan niet vinden hoe lang de korting duurt. zouden wij de review van @Rdl af kunnen wachten? :)
 
Laatst bewerkt:

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Mooie aanbieding! Ik had deze ook al eens gezien en de reviews al eens bekeken, maar voor 100€ is het het proberen misschien wel waard

Ik kan niet vinden hoe lang de korting duurt. zouden wij de review van @Rdl af kunnen wachten? :)


11 januari stond er dacht ik.
Kreeg net een mail dat ie verzonden was.
Dus word krap maar het zou kunnen dat ik em al getest heb, ik hou je op de hoogte.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuulvH

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Destijds voor die spindel/band combi van Triton gekeken, maar daar waren mensen ook niet super enthousiast over. Ik heb toen voor weinig de spindel only versie van HBM gekocht, en die is stevig genoeg, gietijzeren tafel nog wel, solide spindelmechanisme.
Maar af en toe is een schuurband wel handig, benieuwd naar de ervaringen hier op het forum (want inderdaad, als je tevreden bent is er kennelijk minder aanleiding om een review te posten, en dan vertrouw ik de mensen hier op het forum eerder dan willekeurige mensen op het wereld wijde web).
 

rubelthing

Nieuw lid
15 sep 2016
3
0
ik ben ook gezwicht door de prijs. Hij is net afgeleverd aan de deur
Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van dit ding.
Helaas nu te koud om te testen ;-)
Ik heb hem vooral gekocht voor kleine stukjes en dingen. dus val hem niet te zwaar gaan belasten zoals je op sommige youtubefilmpjes ziet.
 

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
208
83
Dank voor de tip, net weer een zwik accus gekocht. Die zijn namelijk niet zo vaak in de aanbieding.
 

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
208
83
ik ben ook gezwicht door de prijs. Hij is net afgeleverd aan de deur
Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van dit ding.
Helaas nu te koud om te testen ;-)
Ik heb hem vooral gekocht voor kleine stukjes en dingen. dus val hem niet te zwaar gaan belasten zoals je op sommige youtubefilmpjes ziet.
Te koud om te testen? dit hele draadje wacht op zon test, dus aan die jas en handschoenen.😉
 
  • Leuk
Waarderingen: sibejan

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Er is ook een fijne en lichte "vuldraadlasapparaat" voor €129 / 2 = €65.
Schijnt vooral voor mensen met weinig las-ervaring best handig te zijn, en heeft overwegend goede reviews - dus die is naar mij onderweg. Hoef ik voortaan m'n vader niet meer te vragen als er iets simpels gelast moet worden. ;)

Maar ook ik smacht naar een review van de schuurmachine - voor zo'n prijs is het helemaal niet gek, en lidl is beter in garantie dan HBM. Maar als 't prut is, of het vastzetten niet te fixen, is 't toch nog duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuulvH

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Heb hem ook zo juist in ontvangst genomen.
En uitgepakt en even 5 min mee gespeeld.

Als spindel schuurmachine heb ik er weinig problemen mee.
20240110_154437.jpg
Als bandschuurmachine is dit een nachtmerrie voor mij.
De band blijft verlopen en meestal naar beneden waardoor de motor vast loopt(stond ook in de meeste recensies)
Zal tegen de tijd een ander bandje proberen en kijken of dat helpt.(zit geen extra bij dus moet even wachten)

En een klein ergernisje de plaat is niet helemaal vlak(beetje buigen zal helpen)
20240110_154446.jpg

Geen lange termijn review maar resultaat van 5 min spelen.
Maar tot op heden voor 100 euro een goeie spindel schuurmachine.

Maar klem schroef hem wel vast... hij kan wat lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sibejan

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
291
61
Interessant... Ik ben ook benieuwd of dit anders is bij de HBM en de Triton, omdat deze zo op elkaar lijken @Rdl kun je deze ook even bestellen? :)
 

ptklapwijk

Nieuw lid
7 apr 2022
8
0
Bergschenhoek
Zou het nog een optie zijn om de rollen van het bandje zelf wat te bolleren met een slijptol of iets dergelijks?
Of zijn ze al gebolleerd? Anders gaat het nooit werken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.