[Te koop] Heemaf langgatboor met 3 ongebruikte Stehle langgatboren (230V)

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ik heb een stoppende timmerman geholpen door in 1 keer zijn machines te kopen. Deze heb ik schoongemaakt, gesmeerd, afgesteld en bied ik nu te koop aan. Ik heb ook een Scheppach HMS 260 vlakvandiktebank en een Huvema lintzaag te koop.

Deze langgatboor komt met 3 nieuwe of bijna nieuwe langgatboren van kwaliteitsmerk Stehle. De maten zijn 10, 12 en 20 mm. Het is een zeer degelijke en zware professionele machine met een ingenieus geleidingsysteem dat zeer soepel loopt. Natuurlijk zijn de stops in de breedte en diepte aanwezig. Ook de klem is aanwezig. Dat maakt dat de machine klaar voor gebruik is. De machine is grotendeels schoongemaakt en loopt heel soepel. Op wat plaatsen zit oppervlakkige vliegroest. De motor draait heel soepel. De boorkop draait zoals deze hoort. Een van de kogelgeleiders/gewrichtslager ontbreekt (zie foto's). De machine werkt ondanks dat zoals het hoort. Ik heb een nieuwe sleutel gemaakt om de boren in te spannen.

Specificaties:
Vermogen: 1,5 kW
Voltage: 230v

De machine staat in Maastricht en de vraagprijs is €250. De langgatboor komt zonder het hondje.

IMG_9576.jpeg

IMG_9577.jpeg

IMG_9579.jpeg

IMG_9578.jpeg

IMG_9581.jpeg

IMG_9582.jpeg

IMG_9583.jpeg

IMG_9584.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.