Tafelzaag of afkortzaag

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Ik denk zonder onderstel, anders is het wel heel goedkoop.
Ik zou hem wel met onderstel nemen, het gesjouw met dat ding ben je snel beu.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Gelijk kopen. Na een paar jaar als je beter, groter, duurder wil kun je er nog altijd een leuk bedrag voor terugkrijgen.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Laat je toch vrouw/vriendin of een kind achter. Desnoods met een treinkaartje.
Je kunt ook een pakketje naar huis sturen met de Duitse post.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Nou wat balast uit die auto gooien en er een meenemen is zo'n vreemde gedachte niet!
Wat mij direct opviel is dat de aan uit schakelaar aan de rechter kant zit. Die zit bij mij links.
Maar als ik het goed zie, staat ie op de doos afgebeeld met de schakelaars links!

Zou die toko misschien een oude partij hebben? En het nieuwe model uitgestald? Hoeft geen opzet te zijn van ze. Als ze inkopen kijken ze logischerwijs naar het typenummer.
Het kan ook zijn dat Bosch oude dozen op gebruikt. Spaart een hoop centen uit.
En ach, als er ooit een klacht over komt. gaan ze gewoon over het millieu beginnen. Want al die oude dozen weggooien belast het millieu onnodig.

Is ter plekke een imperiaal aanschaffen een optie?
Auto inruilen voor een VW crafter?
Versturen zal ie denkelijk net te zwaar voor zijn. Kan het niet meer met de post, kom je in de goederen vervoer terecht. Moet je niet willen.
Je kan natuurlijk de tas met vuile was versturen naar huis en de zaag in de auto... ( dit is misschien nog de meest logische optie)

Als er nog ludieke of serieuze ideeën bij me opkomen plaats ik ze nog wel :cool:
 

pieter1974

Actieve deelnemer
26 mei 2015
41
0
In de buurt van Den Bosch
Die boven op de stelling staat is een PPS7 voor €445.
Daar onder in de doos staan
3 PTS 10.
1 PCM 8
2 PPS 7

Volop keuze dus.

En hoe goed de bedoelingen ook zijn ik ga er nu niet een kopen en was met de post opsturen....
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
aha een pps7... dat verklaart een hoop. Ik vond het front er al vreemd uitzien, maar ik bekijk die van mij nooit schuin van onderen, altijd schuin van boven.

Zielig voor je vrouw dat je de was niet op stuurt naar huis. Die had je dankbaar geweest dat ze niet direct na de vakantie 4 wassen moest draaien :D
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Versturen is niet zo duur vanuit Groot-Germania. Ik heb gisteravond een Bosch GTS 50XC en een onderstel GTA 60W besteld bij Rubart. Verzendkosten met GLS voor € 15,95 elk. Totaalaankoop scheelt me meer dan € 250 t.o.v. Nederland. Probeer dat maar eens uit te leggen.
 

WhatsInAName

Actieve deelnemer
6 dec 2014
28
16
Groningen
Ik denk dat je voor garantie gewoon bij Bosch Nederland kunt aankloppen. Volgens mij heb je zelfs dat recht (maar weet het niet zeker).
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hallo Pieter,
Jouw argumentatie is vrijwel dezelfde waarom ik de Bosch machines destijds heb gekocht. Die schuif je nog makkelijk in een hoekje.
Ik heb er nooit een seconde spijt van gehad.
Pas wel op: Zo ben ik ook ooit begonnen, en nu enkele jaren later kijk ik naar zaagmachines van ver boven de €3000,-.
Als je eenmaal besmet bent met het virus...:):cool:

Nogmaals, je bent van harte welkom om beide machines uit te proberen.
Dan kun je zien of ze aan je verwachtingen voldoen.
Je mag ze beide meenemen voor ruim minder dan de prijs van een nieuwe PTS 10.

Vriendelijke groet,
Hans

Hoi Hans,

ik heb (geprobeert) je een prive bericht gestuurd. Heb wel eventueel wel interesse in de machines. Zou je me een berichtje willen sturen met wat details?

groeten,
Thom
 

pieter1974

Actieve deelnemer
26 mei 2015
41
0
In de buurt van Den Bosch

jan404

Actieve deelnemer
17 jun 2012
33
0
Versturen is niet zo duur vanuit Groot-Germania. Ik heb gisteravond een Bosch GTS 50XC en een onderstel GTA 60W besteld bij Rubart. Verzendkosten met GLS voor € 15,95 elk. Totaalaankoop scheelt me meer dan € 250 t.o.v. Nederland. Probeer dat maar eens uit te leggen.

We krijgen toch wel wat foto's van de uitpakparty?
 
A

Athanor

Guest
aha een pps7... dat verklaart een hoop. Ik vond het front er al vreemd uitzien, maar ik bekijk die van mij nooit schuin van onderen, altijd schuin van boven.

Zielig voor je vrouw dat je de was niet op stuurt naar huis. Die had je dankbaar geweest dat ze niet direct na de vakantie 4 wassen moest draaien :D
Wast bij jullie de vrouw nog altijd:rolleyes::confused: dacht dat Noorwegen wat gemancipeerder was;)

Fons
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
The eagle has landed.
M.i.v. vandaag is 30 juli Sinterklaas.
Eerst maar eens het onderstel uitpakken en in elkaar zetten.

IMG_20150730_152132.jpg

IMG_20150730_153104.jpg

IMG_20150730_153216.jpg

IMG_20150730_153627.jpg

IMG_20150730_161014.jpg

En daar staat ie dan.

Nu de zaag uitpakken en monteren.

Tot straks.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.