Speelgoed racecar 2.0

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
is er ook een uitvoering met nr. 13 erop? zoals de beroemde kever?
erg leuk je projecten. aangezien ik 2 kleine kinderen heb, heb je een overzicht van wat je maakt tegen welke prijs? is het te bestellen?
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
is er ook een uitvoering met nr. 13 erop? zoals de beroemde kever?
erg leuk je projecten. aangezien ik 2 kleine kinderen heb, heb je een overzicht van wat je maakt tegen welke prijs? is het te bestellen?

He Arthur, om er nummers in te maken ben ik over aan het nadenken. Omdat steeds meer mensen in mijn omgeving het suggereren.
Het speelgoed wat ik allemaal maak is echter allemaal voor het goede doel en niet om te verkopen. Je kan op mijn instagram volgen wat ik allemaal maak. En hier op het forum kan je het opzet vinden onder 'start project kerstmis 2016. Heb momenteel contact met een OCMW dat zeer enthousiast is om samen te werken om het speelgoed rond kerst tot bij de minder bedeelde kinderen te krijgen.
Mijn doel is dus eigenlijk om zoveel mogelijk speelgoed te produceren, en daarom neem ik ook geen bestellingen van mensen aan omdat het tot nu toe nog niet aan de orde is. Heb momenteel 34 stukken speelgoed klaar. Maar als de hele productie van wat nog open ligt af is zal het 63worden. Wil graag voor december de honderd nog halen. Moest dat vlotjes lukken, dan neem ik misschien graag wel wat bestellingen aan :).
Weet nu wel al dat ik volgend jaar opnieuw dergelijk project opstart, door de voldoening die ik er nu al van krijg!

Zo, wat een epistel zeg!

Groetjes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.