Speelgoed racecar 2.0

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ziet er goed uit Jolien, had je trouwens het andere berichtje vorige week gezien over stelten? Als idee voor het meisjes speelgoed?

Oei nee dit heb ik helemaal gemist precies! Ik zoek het even op!
Edit: heb het nergens kunnen vinden? Vreemd! Ofwel zijn het mijn vermoeide ogen, kan ook natuurlijk!
Maar vermoed dat je het hebt over stelten lopen. Goed idee ansich, zouden ze zeker blij mee zijn. Maar dat is dan ook weer zo groot in tegenstelling met al de rest!
 
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Als ik een speelgoedfolder zie verbaast mij altijd ( verbaas? lees: ik erger mij) dat meisjes alleen maar rose en prinsesjes kunnen krijgen. Ook kostuumpjes: prinses.
Voor jongens is er nog wat keuze, cars, of een piraat cowboy, indiaan. Sowieso heeft speelgoed voor jongens meer kleurkeus.
Ik heb echt medelijden met de meisjes.
Oeps.... nu ben je boos ik zie ineens dat je een rose shirt aan hebt in je avatar:D
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Als ik een speelgoedfolder zie verbaast mij altijd ( verbaas? lees: ik erger mij) dat meisjes alleen maar rose en prinsesjes kunnen krijgen. Ook kostuumpjes: prinses.
Voor jongens is er nog wat keuze, cars, of een piraat cowboy, indiaan. Sowieso heeft speelgoed voor jongens meer kleurkeus.
Ik heb echt medelijden met de meisjes.
Oeps.... nu ben je boos ik zie ineens dat je een rose shirt aan hebt in je avatar:D

Hahaha! Nee hoor ben niet boos! Maar inderdaad, daar erger ik me ook in! Nuja de meisjes die iets anders willen in een speelgoedfolder /winkel, gaan dan gewoon naar de jongensafdeling. Maar is triest. Daarom hoop ik ook een initiatief/organisatie te vinden die weet wat het kind graag heeft, waar we het cadeaupakketje voor maken. Zodat die kunnen kijken jongens of meisjesspeelgoed. Hoewel ik die termen zelf ook haat, omdat de grens zo dun wordt en waarom zou je een kind begrenzen in zijn/haar fantasie, welke die ook is.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Maak gewoon een ander model auto desnoods?

mijn Ottokars worden in elk geval zowel voor jongens als meisjes gemaakt en verkocht, zonder onderscheid. Wel af en toe dat ze bvb vragen om de helm van de bestuurder roze te schilderen.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Maak gewoon een ander model auto desnoods?

mijn Ottokars worden in elk geval zowel voor jongens als meisjes gemaakt en verkocht, zonder onderscheid. Wel af en toe dat ze bvb vragen om de helm van de bestuurder roze te schilderen.
Sommige meisjes zijn inderdaad ook tevreden met een auto, klopt! Maar om toch wat meer keuze te hebben! Heb nu ook een camera klaar, Sam: https://www.youtube.com/watch?v=7-O_hOokDok
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
De eenvoud maakt hem mooi
Kinderen houden daar ook van ,althans sommige !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.