Speelgoed racecar 2.0

Toonie

Actieve deelnemer
7 jan 2014
32
0
Wow die camera is heel erg gaaf! Wellicht dat ik hem ook ga proberen te maken...maar dan wel voor mn zoontje
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Heb wat gevonden van speelgoed wat ik kan maken voor de meisjes!
Bekijk bijlage 44629

EINDELIJK!

Wat zullen de meiden blij zijn dat zij ook een echte J.art mogen ontvangen !
Wel weer een paar uitdagingen te nemen voor je :p voor de ronding kan je ook voor de makkelijk een paar oude breinaaldenkokers kopen bij een kringloop kosten die vaak een paar dubbeltjes
Zijn er trouwens forumleden die vanuit Nederland liefst provincie utrecht het een en ander kunnen meenemen en bij jouw kunnen afleveren ? Ik zou graag het nodige materiaal voor je projecten willen doneren en misschien nog wel meer forumleden
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wat zullen de meiden blij zijn dat zij ook een echte J.art mogen ontvangen !
Wel weer een paar uitdagingen te nemen voor je :p voor de ronding kan je ook voor de makkelijk een paar oude breinaaldenkokers kopen bij een kringloop kosten die vaak een paar dubbeltjes
Zijn er trouwens forumleden die vanuit Nederland liefst provincie utrecht het een en ander kunnen meenemen en bij jouw kunnen afleveren ? Ik zou graag het nodige materiaal voor je projecten willen doneren en misschien nog wel meer forumleden

Ik heb er geen idee van haha! Voorlopig kom ik wel even toe met het hout wat ik nu heb! Vandaag heeft mijn papa nog heel wat hout meegekregen van op zijn werk!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mijn moeder maakte vroeger op een figuurzaagclubje trekpoppen voor ons (disney) dat kun je natuurlijk ook met andere poppen doen

djeco-trekpoppen-dans-dj09681-3.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.