Welke praat je dan over? F-klemmen? serre-joints? snelspanners? of de metalen snelspanners?Ik ben best fan van de klemmen van Ecotools (de Bessey replica's zeg maar). Tot nu toe presteren ze net zo goed als de Besseys bij ons.
Wat is eigenlijk het verschil tussen die UK 60 en de bessey REVO?Bessey UK 60 (600mm) kosten z'n 23 euro p/stuk, is toch we; goedkoper dan de Juuma's
Voor zover ik weet, is de REVO (KRE of KREV) de sterkere broer van de UniKlamp.Wat is eigenlijk het verschil tussen die UK 60 en de bessey REVO?
Van de 9St.zijn er 8 van het nieuwe type die stuk zijn.Ik heb toevallig vorige maand ook twee van mijn ecotools snelspan klemmen kapot geknepen, maar ik kan me daar na een kleine 10 jaar gebruiken niet heel druk om maken. Zeker niet voor wat ze kosten.
Nu hopen dat het nieuwere model het net zo lang vol gaat houden, ze doen iig ook degelijk aan, met meer dan voldoende kiemkracht. Ik heb wel al bemerkt dat ik het losklikken van de oudere klemmen prettiger vind dan van de nieuwe want die gaan met een ‘klap’ los, de oude deden dat iets gematigder.
Ik heb ze in 300 en 900 mm, met de 300mm variant kan je wel echt klemmen, met de 900mm minder, dan verbuigt het staal, maar ze trekken wel echt stevig samen hoor, dat wel.
De stalen (f??) klemmen heb ik in alle maten en ben daar wel echt fan van, die zijn super stevig.
goeie vraagwanneer gebruik je een g-klem en wanneer een f-klem?
Deze heb ik dan van bessey en die werken heel goed. Nadeel is wel van die dingen dat soms doorslippen als je met 1 hand wil klemmen.Deze heb ik ook gehad, zijn allemaal al stuk, afgebroken, plastic is te zwak.
Bekijk bijlage 94220
De vakmensen hier op het forum lachen ons vierkant uit.
Dat wij amateurs ooit deze troep gekocht hebben. allemaal weggegooid geld.
Simon, hou je ons op de hoogte? Ik denk dat je dit model bedoelt:
Bekijk bijlage 94218Deze kende ik nog niet. Als ze jou goed bevallen haal ik ook een paar.
Bekijk bijlage 94219
Deze kende ik al wel. Wilde ze ooit meenemen, klemde ze voor een sneltest even op een winkelstelling. Als ik de klemmen met 1 hand dichtkneep vervormden ze al zo erg dat ze met de vrij-knop niet meer losten.
Ik denk dat ze nog steeds aan de stelling hangen![]()
Excuus, ik had deze vraag gemist. Ik praat over de F-klemmen in diverse maten. Maar ook de snelspanners hier in gebruik (300 en 900mm) en ook hierover erg tevreden tot nu toe. Zeker de prijs / kwaliteit vind ik goed. Zelfontspannen of kapot gaan nog niet meegemaakt.Welke praat je dan over? F-klemmen? serre-joints? snelspanners? of de metalen snelspanners?