Restauratie Boesch 510

remko

Nieuw lid
3 mei 2010
22
1
Kop van Noord-Holland
Hoi allemaal, na een pauze ben ik sinds enkele weken weer wat meer met de Boesch aan het werk. Dashboard heb ik helemaal nieuw gemaakt en dat staat nu in laklaag 6. Ik heb zorgvuldig om de hete brei heengewerkt maar na een paar dagen de antiqair uit te hangen heb ik nu besloten dat mijn sprayrails niet levensvatbaar zijn. Deze moeten vernieuwd worden en ik heb geen idee hoe dit te doen. Ik maak even een nieuw topic aan omdat ik hiermee graag hulp zou hebben.

Bestaande sprayrail

Andere zijde, nog gemonteerd

Erik 1969

Nieuw lid
16 sep 2020
12
0
57
Zuid Oost Beemster
Hoi Remco,

Ben hier toevallig of misschien niet toevallig mee bezig maar ik heb twee balken mahonie gezaagd en met de decoupeer zaag naar het oude model uitgezaagd.
Dit gaat redelijk ben er nog niet klaar mee want ik wil er een zwem plateau achter maken wat deel uit maakt van de
sprayrails zoals jij dat benoemd.

Gr. Erik

remko

Nieuw lid
3 mei 2010
22
1
Kop van Noord-Holland
Dit is echt een moeilijke klus voor een werktuigbouwer zoals ik. En jouw ambitie ligt nog wat hoger daar je de sprayrails wilt integreren/laten aansluiten op een plateau.

Het is gelukt, de zijn klaar!:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.