Zo'n 9 jaar geleden heb ik een JET-600XL-M gekocht. Ik ben redelijk tevreden over deze zaagtafel, al zijn er terugkerende probleempjes mee. Zo moet ik regelmatig de haaksheid van de dwarsgeleider (de "crosscut fence") bijstellen. Wat vervelender is, is dat het zaagblad niet perfect parallel staat aan de sleuven in de roltafel. Het zou mogelijk moeten zijn om de hele ophanging van de motor + zaagblad te verstellen, maar ik kan niet ontdekkern hoe. Heeft iemand een tip?
