Open Huis Masave / Houtdag Zwolle 31 mei 2015

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Oh, oh, oh, wat een balen. Wat was ik er graag bij geweest. Stond al maanden in mijn agenda.
Maar onze 2e kleindochter werd 5 en daar kun je als opa natuurlijk niet onderuit, alle smoezen ten spijt.
Ik zal de komende dagen maar niet op dit forum kijken ....zodat ik niet hoef te zien wie en wat ik allemaal gemist heb.
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Geweldige ontvangst met eten en drinken. Ik had ook makkelijk een uurtje door kunnen brengen in de houtwinkel maar meer dan de mooie balk zebrano kon helaas niet mee. Ik heb wel wat leuke houtsoorten gezien voor een volgende keer.

Dit was trouwens de eerste keer voor mij met een 'kraampje', vergde wel wat voorbereiding maar ik ben weer een ervaring rijker. Ik ben meer van het verkopen vanuit m'n luie stoel achter de pc :)

Vergeleken met de reistijd van Sirjacobs veel die van mij nog mee. Ik had denk ik m'n smartphone (tevens m'n klok) op camera laten staan want hij was opeens dood en daar werd ik hard voor gestraft, op een paar seconden de trein gemist en in de daarop volgende trein kwam ik te zitten in de luidrustigste coupe ooit voor 1,5 uur :eek:
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ik sluit me aan bij wat hier eerder allemaal is gezegd! Was een erg leuke dag maar wat vielen die houten puzzels tegen om weer in elkaar te zetten! Daar liet mijn ruimtelijk inzicht mij behoorlijk in de steek. Zoals verwacht iets meer hout gekocht dan de bedoeling was maarja je kan nooit genoeg hout hebben toch? Iedereen bedankt voor het organiseren er van en voor de koek, drinken en de interessante 'standjes' Ik ben er volgend jaar weer bij!
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
En ik sluit me aan bij degenen die er niet bij waren.
Jammer dat het niet mogelijk is. Nou heb ik al wat mooie houtproducten gezien, maar er waren zelfs gevulde koeken!
Hier niet te krijgen, water liep uit mijn mond:mad:
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
gloeiende piep dus je was er wel !!!
Maar weet nog steeds niet welk gezicht bij toxiq past !!!!!!!!!

dit zegt mij weinig "blauw shirt, blauw vest en blauwe spijkerbroek"


Je stond te praten met iemand van vergelijkbaar postuur, wij kwamen binnen met zijn drieen
Later hadden we het nog even over iets wat je wilde kopen, het oppakken van kissie II waarop ik zei, heb je daar tijd en ruimte voor dan, jij bent toch van de filmpjes

Gaat er een lampie branden ?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Wat een fantastische dag.... Het moet nog allemaal een beetje bezinken allemaal... Volgend dag organiseren we natuurlijk gewoon weer een open dag, heb nu al weer ideeen !!
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle opmerkingen hierboven. Het was een super gezellige middag.
Ook ik heb niet iedereen ontmoet waar ik kennis mee wil maken. Wat dat betreft zouden badges misschien wel een goed idee zijn.
OF: even op het smoelenboek kijken voordat ik thuis weg ga.

Ik heb nu die bijzondere draaiwerkjes van SirJacobsd in het echt gezien en ze zijn prachtig. Evenals de puzzels van Menno Stuurman.
Bij Roeland is het altijd een feest. Volgens mij krijgt hij nooit tijd om koffie te drinken want iedereen wil iets aan hem vragen.

De tijd is voorbij gevlogen! Ik was nog niet halverwege of het was alweer vier uur geweest en tijd om te vertrekken.
De volgende keer kom ik een uurtje eerder!

Groeten, Raymond
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
4
Volgende keer iedereen een badge op met zijn forumnaam?

Ik kon er helaas niet bij zijn. Ben een paar jaar geleden wèl geweest, en wist toen aan het eind van de dag nog steeds niet "wie wie was",
(op een paar hele bekende forumleden ná).

Het dragen van een badge met je forumnaam lijkt mij voor de volgende keer aanbeveling nr. 1:):)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Toxiq klein waxine kaarsje 😒 maar ben het bijpassend porem niet meer in het geheugen staan .
Maar sta je ergens op de foto of heb je al die kiekende mensen kunnen ontduiken ?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Jij was anders aardig incognito met dat winterdekje op je hoofd
Tijd voor je zomercoup (zoals op de foto) dan ben je weer herkenbaar ;-)
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Ook ik sluit me aan bij bovenstaande opmerkingen. Erg leuke dag. En ik ben met een aantal stukken hout en schaafbeitel naar huis gegaan. Of had toch ook maar alvast zo een mooi hamerkopje er bij moeten kopen....?:rolleyes:
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Na een lange dag van les geven en nog een extra vergadering ben ik er toe gekomen om mijn wagen uit te pakken.
Hier wat sfeerbeelden dat mijn vrouwtje heeft genomen.
IMG_8727.jpgIMG_8728.jpgIMG_8729.jpgIMG_8730.jpgIMG_8731.jpgIMG_8733.jpgIMG_8734.jpgIMG_8735.jpgIMG_8736.jpgIMG_8737.jpgIMG_8738.jpgIMG_8743.jpgIMG_8746.jpgIMG_8747.jpgIMG_8750.jpgIMG_8749.jpgIMG_8751.jpgIMG_8752.jpgIMG_8753.jpgIMG_8756.jpgIMG_8759.jpgIMG_8760.jpgIMG_8761.jpgIMG_8762.jpgIMG_8763.jpgIMG_8764.jpgIMG_8765.jpgIMG_8766.jpgIMG_8767.jpgIMG_8769.jpgIMG_8770.jpgIMG_8771.jpgIMG_8772.jpgIMG_8773.jpgIMG_8774.jpg
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Natuurlijk was ik ook weer van de partij. Altijd leuk om bekende en natuurlijk ook onbekende gezichten te ontmoeten. Het was weer een prima dag. Wat informatie ingewonnen voor komende en lopende projecten.

Rick.......... topie :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.