Open Huis Masave / Houtdag Zwolle 31 mei 2015

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
IMAG1339[1].jpg

Zo...t begin is gemaakt

IMAG1335[1].jpg

Hier nog bezig met de grote schoonmaak....altijd een goed excuus om alles weer eens goed op te ruimen...
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
@hkatan : Je hebt helemaal gelijk :D Wel grappig dat je dat zegt over het enthousiasme....waar ik in mijn vorige loopbaan mijzelf altijd moest inhouden omdat het "niet professioneel" stond kan ik nu mijn enthousiasme helemaal laten gaan. Echt een groot voordeel van zelfstandig ondernemer zijn....
Je bent nu vrij om nu zelf je professionaliteit een gezicht te geven en je natuurlijke niet ingehouden houding werkt. Anders kwam er ook niet zo veel volk.
Weg met proffesionaliteit doe de Rick .!
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Rick vooral zorgen dat je kan genieten zondag en geen stress of zorgen. We zijn allemaal hobbyisten en erg blij dat je iets als dit organiseert waardoor we elkaar leren kennen en sommigen hun kunsten tentoon kunnen stellen. Er gaat altijd wel iets niet helemaal goed en niemand die zich daar druk over zal maken, let maar op.

Enjoy en tot zondag!
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik zit hier met een enorme grijs op mijn gezicht de berichten te lezen. Fantastisch hoe enthousiast iedereen is. Dat belooft veel voor komende zondag. Allemaal mensen met dezelfde liefde voor houtbewerken bij elkaar....Yep...dat wordt een fijne dag !

Voor de mensen die specifieke houtwensen hebben : Geef dat nog even door per pb ! Op de dag zelf kan er niets gezaagd/geschaafd worden namelijk.

Ik heb geen specifieke wensen maar zat me wel af te vragen of je wat pen blanks enzo te koop zal hebben ;). Maar ik weet pas of ik iets wil wanneer ik het zie, op dit moment kan ik niet draaien vanwege een defect onderdeel dus zit toch een weekje stil nu. Maar als er iets moois ligt, dan kan ik me toch niet inhouden :).
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.637
204
48
zwolle
www.masave.nl
Adres klopt helemaal @houten klaas

@cocobolo : zou mooi zijn !!

@wimmel : ik maak me geen zorgen hoor maar ik wil wel graag dat alles klaar is op tijd. Een deel is inderdaad hobby'st maar er zullen ook diverse mensen komen die met het houtbewerken hun brood verdienen. Vooral deze mix vind ik erg leuk ! Oh ja, ik heb twee kistjes vol met penblanks...van olijfhout tot wenge....

De laatste boodschappen doen we vandaag. Straks richting werkplaats om de rest van het hout een plekje te geven en de tafels voor de demonstratie's klaar te maken.

Zondag zorgen mijn goede vrienden Paul en Gerwin voor de verkoop van de planken. Daar ben ik enorm blij mee !!
 
Laatst bewerkt:

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Inpakken en wegwezen.
Vanmiddag pak ik in en neem mee:
Mijn MIDI draaibank
Gereedschap
Enkele setjes beitels vande Lidle voor de liefhebbers €10.00
Enkele penblanks van steeneik gratis voor de pendraaiers
Enkele voorgedraafde schalen om het uithollen te demonstreren
Mijn metalen slijpschijf om het slijpen uit de hand te laten zien
Wat rondhout om wie wil snijdend draaien te laten ervaren
Werk van mijnlaatste expositie op Ameland (geometrie in kleur)
Rick heeft kubussen voor me die te vervormen......
En natuurlijk leuke mensen ontmoeten
En natuurlijk het voorproefje van 27september in Zutphen te ervaren
Dus graag tot morgen!
Vr.gr.jan pranger
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@schrijnwerker : Super !!

Vanmorgen was ik al lekker vroeg wakker. Straks richting werkplaats om de rest op te bouwen !!

tot straks allemaal
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Ik ben er bijna klaar voor Rick :) Ik heb niet veel mallen mee, alleen wat ik had liggen. Ik heb geen idee of er (veel) gitaarbouwers komen. Maar ik heb wel wat trespa freestafel bladen bij me met insert plates :) Dat is minder specifiek voor gitaarbouwers :)

Kijk eens wat een liefie, zo'n kleintje (ik geloof 40x50, de andere is 50x90)
DSC_3512_zpscxodegop.jpg

Op is op!
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Ik zit gruwelijk te balen maar vandaag ging echt niet. Ik zou nu kunnen vertrekken, dan kan ik er omstreeks half vijf zijn. Ik heb serieus nog even staan twijfelen. :D
Maar ik verwacht foto's en films!
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ben net weer thuis. Was heel leuk om kennis te maken en rond te kijken, informatie te krijgen etc.
Dik de moeite waard dus!
Volgend jaar weer.

Groet,
Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.