Nieuwe tools topic

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Archhh, Ergens op mijn verlanglijstje staat er ook zo een. Graag een review van dit exemplaar ter vergelijk met die andere!

Vergeet ik helemaal je veel plezier te wensen met je nieuwe speelgoed. We kijken uit naar je volgende werkstuk! :Den de reviews
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
@tomtesteron: ben ook aan het kijken naar dat model, maar wat ik nog niet kon vinden is de afstand van de achterkant tot aan de aanslag? Wil weten hoe dicht ik het tegen de muur kan zetten. Zou je dit eens kunnen nameten?
Tx
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.833
395
38
Enkhuizen
Deze week is voor mij pasen, sinterklaas en kerstmis samen....

Mooi speelgoed.
Ben benieuwd wat je er van vind.
Zat ook nog aan deze te twijfelen.
Ben vooral benieuwd naar de stofafzuiging en de speling aan het einde van de slag.
ALs je aan de greep buigt zeg maar.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
@tomtesteron: ben ook aan het kijken naar dat model, maar wat ik nog niet kon vinden is de afstand van de achterkant tot aan de aanslag? Wil weten hoe dicht ik het tegen de muur kan zetten. Zou je dit eens kunnen nameten?
Tx
Ik zal het voor je nameten maar ik schat dat het toch dik 80cm is, het is echt wel een groot toestel.

Heb even een paar testsnedes gemaakt en alles staat perfect afgeregeld lijkt mij. Zagen met de stofzak erop is geen aanrader, de stofzuiger heb ik er nog nie mee geprobeerd.

Ik zal er binnenkort een review van posten.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Tom; als je me nou jouw adres geeft ga ik ook 'ns een paar keer voor de deur bij je staan, vlak voordat jij thuis komt.....wie weet wat ik tegen kom?
Veel plezier met je nieuwe machines!
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
@mcarma, totale diepte vd. zaag is 84cm. Als je ze in een hoek zet neemt ze maar 60cm diepte in (wat voor mij wel belangrijk is want er moeten ook auto's parkeren in mijn werkplaats...
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Eerste pakje van vandaag...
20160317_165533.jpg
Set domino's met de freeskopjes erbij.

20160317_165551.jpg

Geleiderail die ik kan gebruiken met mijn of1010 en later komt er nog eens ts 55 bij waarvoor deze ook dienst zal doen.
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
@tomtesteron: bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk niet de totale diepte, maar de achterkant van de muur tot aan de aanslag waar je het hout tegen legt, ken de juiste benaming niet.
De zaag zou bij mij namelijk komen op kastjes van met een blad van 60 cm breed op. Maar als de achterkant tot aanslag bv 50cm is, ligt er maar 10cm op het blad.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Pakje nummer 2 vandaag (en jammergenoeg voorlopig ook het laatste)

20160317_182643.jpg
Tendotools 3100 vlak vandikte bank.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.