Nieuwe tools topic

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Steeds meer leuke spullen zijn weer in voorraad. Zoals deze UJK boorstandaard. Ik had deze al maanden geleden gereserveerd bij Gereedschap-pro in Haarlem. Nu heb ik hem!Verzacht het Covid-lijden aanzienlijk :) .
UJK _boorstander_R0019828 (2).JPG


UJK_boorstander_R0019829 (2).JPG
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven

@ klaas0639,

Dat is een hele mooie boorstandaard. Lijkt wel een soort "troffee" voor op de kast.
Maar waar dienen die ovalen sleuven op de bodemplaat voor?
 
Laatst bewerkt:

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Dat is een hele mooie!
Ik heb zelf de Milescraft Drillmate via @SanderGP
Een keer gebruikt, maar ik ben er niet weg van. Ook de 43mm opname past niet op mijn boormachine waardoor het alsnog klooien is.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Wat ik ook leuk vind aan Nerf's setje WERA schroevendraaiers is dat op de bovenkant van het handvat met kleur en cijfer de maat en soort drive is aangegeven. Ik heb PB en blijf bij PB; klassieke uitstraling, deugdelijkheid, top van de top, etc., ect.. : -), maar mis dit ).

Klaas
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Omdat ik niet meer zomaar in de muren van ons huis durf te boren, sinds ik heb gezien dat de vorige eigenaar leidingen aan de buitenkant van een muur heeft laten wegwerken om het tegelwerk te sparen:), heb ik toch maar een leiding zoeker gekocht. Een BOSCH GMS120
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.773
741
Enschede, Twente
Wat ik ook leuk vind aan Nerf's setje WERA schroevendraaiers is dat op de bovenkant van het handvat met kleur en cijfer de maat en soort drive is aangegeven. Ik heb PB en blijf bij PB; klassieke uitstraling, deugdelijkheid, top van de top, etc., ect.. : -), maar mis dit ).

Klaas

Ik snap iets niet — ik heb ook PB schroevendraaiers en die hebben echt een kleurcode en aanduiding. Of bedoel je dat het hele heft een andere kleur heeft?

PB schroevendraaiers.jpg

PB_aanduiding+kleurcode.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.572
Gaanderen
Ik snap iets niet — ik heb ook PB schroevendraaiers en die hebben echt een kleurcode en aanduiding. Of bedoel je dat het hele heft een andere kleur heeft?

Bekijk bijlage 114138

Bekijk bijlage 114139
Jij hebt de nieuwe uitvoering. De oude hebben een rood transparant handvat. Deze oude handvatten vind ik veel prettiger en volgens mij zijn ze beter bestand tegen veroudering.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.