Nieuwe tools topic

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Bedankt voor de tip. Op Amazon.nl zelfs voor 17,49, en zonder verzendkosten :) Toch maar even in de winkelwagen gestopt, dan is de set helemaal compleet.
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Dan had je inderdaad geluk.
Het is niet een oplichtende partij, zo slecht is het niet, maar een heleboel dingen gaan traag en komen slecht hun afspraken na wat betreft leveren. Dit is bij mij een aantal keer zo geweest, maar als je kijkt naar de reviews is dat een vaker terug komende probleem. Ook is de terug koppeling niet helemaal zo als het moet.
Misschien hebben ze te maken met een flinke groei en krijgen ze het met de aantal mensen niet alles op tijd geregeld. Maar dan moeten ze snel zorgen dat dat op orden is, want afspraken zijn afspraken.
Ik zag ergens in de mail dat ze in een nieuw pand zaten.. dus groei zou kunnen.
Welke is het geworden?
GCM 8 SJL 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: LvdE

chopper88

Nieuw lid
18 mei 2021
14
6
Gelderland
Hier ook een slechte ervaring met gereedschapcentrum in het verleden...

Meerdere producten besteld voor meer dan 50 euro totaal waarbij alles op voorraad was, pas een week later komt er bericht dat een artikel niet langer leverbaar is vanuit de leverancier...
Met als klap op de vuurpijl een nieuwe factuur waarbij doodleuk 5,99 verzendkosten in rekening worden gebracht omdat het totaal nu onder de 50 euro uitkomt.
Klantenservice aangeschreven, krijg ik een kortingscode voor 5 euro, die geldig is vanaf 50 euro bestelwaarde...

Normaliter doe ik niet zo moeilijk, maar vanuit principe bestel ik hier nooit meer.
Zij hebben hun voorraad niet op orde, en ik kan vervolgens een week wachten, krijg mijn product uiteindelijk nooit, en kan er ook nog eens financieel voor opdraaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nova en Ambidexterity

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
:love::love::love::love: Wat een schatje in dat mooie geel. Als ik mijn 6 crappy schuurmachines versleten heb koop ik er ook zo 1.
 

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Ik heb een aantal aankopen gedaan, om te beginnen een
Festool dts400
Bekijk bijlage 110157

Ook daarna een ETS 125 eq kantenschuurmachine aangeschaft als aanvulling op mijn rotex die ik al eerder dit jaar aangeschaft had..
Bekijk bijlage 110158

Nu had ik wel nog wat schuurpapier liggen maar ik had eigenlijk nieuw nodig, na wat reviews gezien te hebben er uiteindelijk voor gekozen om de 3m xtract cubitron II gaasschijven te halen. Nu maar hopen dat ze daadwerkelijk zo fijn zijn aangezien ik er gelijk wat meer van gehaald heb...

Bekijk bijlage 110159
De ETS 125 en zeker ook die Cubitron II schijven ga je erg veel plezier van hebben. Ik heb de gaas-versie nog niet geprobeerd, ik heb zelf de multi-gat versie, maar het neemt af als een gek, loopt praktisch niet vol (zelfs met schuren van harshoudende houtsoorten of relatief verse lak) en blijft erg lang scherp.

Rick
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Ik heb die Cubitron gaas dingen ook gekocht na en aanrader hier op het forum..
Dat schuurt echt heerlijk met minder ellende. Ze lopen niet vol, en ik heb minder stof rondom!

Normaliter gebruikte ik Klingspor, maar die Cubitrons zijn echt stukken fijner, en ze nemen een stuk sneller materiaal af.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
FE7A6F93-2900-4BE9-9F89-906E7957AC63.jpegVlak voor de jaarwisseling heb ik een Kity Junior 6 (gecombineerde zaagmachine en freesmachine) op de kop getikt. Heeft waarschijnlijk bij een schilder en een stukadoor gestaan. Maar goed, de ergste troep is er af.
Nu op zoek naar wat ontbrekende onderdelen zoals spouwmes en beschermkap. Maar daar zal ik wel een ander draadje voor starten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz, baas en DannyL

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Da's de eerste keer dat ik een machine zie waar het zaagblad links van de roltafel zit! Een zaag voor linkshandigen? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: baas

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Bij mijn zelfbouw zaagtafel zit de (toekomstige) roltafel ook links, maar dat komt omdat anders de motorbehuizing van de ingebouwde handcirkelzaag in de weg zit. Qua gebruik weet ik niet beter en kan ik er prima mee zagen. Een duwstokje met mijn linkerhand bedienen, lukt prima. Met een roltafel is dat helemaal geen probleem.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Of het een probleem is dat het zaagblad links van de roltafel zit ga ik vanzelf ontdekken. Bij de proefstukjes was het geen probleem. Dat kan natuurlijk ook zijn omdat de machine net in het bezit is.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.071
2.598
Volgens mij heb je dezelfde machine ook met een vlak en vandiktebank en een gatenboor aan de linkerkant aangebouwd. Ik ben linkshandig en ik kan prima op een gewone zaagmachine werken. Dus andersom lijkt me ook geen probleem. Soms zaag je links van de zaag, soms rechts.
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
269
69
Oldenzaal
Kan deze / onderstaande kolomboor op enige goedkeuring rekenen?
Oudje, maar wel lekker dichtbij in de verkoop.

capture_01112022_192709.jpg

Edit.
Ik had de prijs verkeerd. Een paar advertenties door elkaar gehaald.
Deze is veel te duur. 13mm voor 300.
Jammer.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
IMG_20220112_184348662.jpg
Ter vervanging van een hoop oude meuk een mooie set Wera schroevendraaiers gekocht. Torx, plat, Philips, pozidriv. Meteen een (de)magnetiseerding erbij besteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: GertvdS en Jan.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.