mini cirkelzaag !

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Beste,
Sorry voor niets bij de link te schrijven .
Maar in de toekomst zal er nog een filmpje zijn dat gesponsord is maar dan met handgereedschap dat zeker het 5 dubbele kost dan de cirkelzaag
Ik weet niet of je het kent het is rockler woodworking and hardware .
Het zal mijn laatste gesponsorde video zijn op dit forum .
Grt Guillaume

Het mag volgens mij best wel gesponsord zijn. Zolang je maar wat meer onderbouwing bij je berichten plaatst en ook iets actiever reageert op de berichten onder je filmpjes. Dan zal het stukken beter overkomen en niet op spam lijken.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Nee, dit bericht lijkt niet spamgerelateerd, echnie.....

Neem gewoon breeeerder deel aan het forum, valt die sponsorellende waarschijnlijk een stuk minder op... ;)
 

pw64kleinmeubel

Actieve deelnemer
15 dec 2015
105
0
Apeldoorn
Maar even terug naar de cirkelzaag. Ik gebruik dezelfde machine al een geruime tijd van een ander merk en het is een prima machine bij het monteren van plafondpanelen en leggen van laminaat het is echter een invalzaagmachine en ook met linealen geleverd. Voor zijn toepassing een perfecte machine'.
Ook gebruik ik de minicirkelzaag van het huismerk van de Praxis Deze is zeker zo handig als een decoupeerzaag als je op locatie aan het werk bent. Dus eigenlijk super!!!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.