Mijn werkplek en het bouwen van een werkbank

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Vanmiddag nog even tijd gezien om alvast een begin te maken aan de korte zijde. Maar wat zal ik blij zijn wanneer de werkbank klaar is.... Echt alles is vandaag wel 10x in m'n handen geweest en van plaats gewisseld.

DSC_0046_zpsztg8joo5.jpg


Maar dat mocht de pret niet drukken, spullen en kastjes aan de kant en een keer goed vegen. Staanders even neergezet en er een plaatje mdf overheen.... De rommel wordt steeds erger.

DSC_0051_zpsvckm0wcj.jpg


En na wat vegen, opruimen een bakje koffie en een peukje verder begint het alweer ergens op te lijken.

DSC_0054_zpskyeikeay.jpg


DSC_0056_zpsqui7pflz.jpg



Komende week eens kijken of een bord kan maken tegen de wand waar het gereedschap aan kan hangen. Het frame nog wat steviger zetten aan de korte zijde en er een soort kastjes in/onder maken. Dan kan ik nog eens rustig nadenken over hoe, waar en hoeveel gaten ik zal maken voor de benchdogs. En ook nog eens nadenken over waar ik mijn frees wil hangen.... Keuzes, keuzes, keuzes.....
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Lekker bezig. Butegeweun zo opnieuw opbouwen zit er over te denken. In de loop der jaren is er nogal wat veranderd dan is het gauw een zootje in een kleine ruimte. Blijf m volgen.

Gr peter
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
De opbouw van mijn werkbank en werkhok ligt even stil, ik vermoed dat ik een wespennest ergens verstopt heb zitten.... Ik kom nu al enkele weken zo nu en dan een wesp tegen (altijd binnen) dus dat ga ik eerst even onderzoeken en verwijderen voordat ik de boel hier dicht bouw en ik straks echt een probleem heb
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.