Gezien ik bijna klaar ben met mijn vorige projectje (paneeldeuren voor kastenwand van den Ikea) wil ik al aan een ander projectje beginnen (ik doe kamer per kamer op in ons huis, dus een ander projectje = een andere kamer). Hierbij een paar foto's van hoe het er nu uitziet:

Nog een rommelkamer dus waar dringend iets moet aan gedaan worden.
Dit weekend de melamineplaten in mijn garage geschouwd (het zijn er een kleine 20), nee niet allemaal voor deze kasten, ik wil ook nog een opgehangen kast in mijn garage, dus samen besteld om leveringskosten te drukken...
Waar die prachtige
zwarte kast staat komt dus een nieuwe kastenwand van muur tot muur.
Uitdaging voor mij is dat het de eerste keer is dat ik met melamine werk... hopelijk bevalt het een beetje... Heb alvast al een nieuw zaagblad gekocht voor op mijn ts55 en een nieuwe strip op de grote lat geplaatst. Morgen wil ik nog een zelfgemaakte parallelaanslag maken om gemakkelijk alle onderdelen op dezelfde maat te zagen (de Festool parallelaanslagen waren me wat te duur voor die paar keer dat ik het nodig heb...)
Bij deze dus nieuw beginnend draadje, als alles goed gaat morgen een update!

Nog een rommelkamer dus waar dringend iets moet aan gedaan worden.
Dit weekend de melamineplaten in mijn garage geschouwd (het zijn er een kleine 20), nee niet allemaal voor deze kasten, ik wil ook nog een opgehangen kast in mijn garage, dus samen besteld om leveringskosten te drukken...
Waar die prachtige
Uitdaging voor mij is dat het de eerste keer is dat ik met melamine werk... hopelijk bevalt het een beetje... Heb alvast al een nieuw zaagblad gekocht voor op mijn ts55 en een nieuwe strip op de grote lat geplaatst. Morgen wil ik nog een zelfgemaakte parallelaanslag maken om gemakkelijk alle onderdelen op dezelfde maat te zagen (de Festool parallelaanslagen waren me wat te duur voor die paar keer dat ik het nodig heb...)
Bij deze dus nieuw beginnend draadje, als alles goed gaat morgen een update!