Begin volgend jaar ga ik beginnen met een langdurige stevige timmerklus waarbij o.a. veel in verstek gezaagd zal moeten worden. Nu ben ik op zoek naar de juiste afkortzaag (ik heb er nog geen), die vanwege beperkte ruimte ook makkelijk is te verplaatsen en op te ruimen. Bij het klussen staat deze nl. in de buitenlucht.
Nu heb ik 3 machines op het oog, nl. Makita LS1019L of Festtool KS 88 RE of DeWalt DWS 780 die in mijn beleving dezelfde mogelijkheden hebben. Het is mogelijk dat ik mij qua machine mogelijkheden heb vergist (onervaren)
.
Incl. een makkelijk te verplaatsen onderstel is mijn budget maximaal € 900,--/€ 1.000,--. Dit budget mag ik van mijn bijslaapster
beslist niet overschrijden.
Tevens zal ik over een half jaar een goede stofafzuiging hieraan moeten kunnen koppelen.
Bij voorbaat hartelijk dank!!
PS. Helaas zal ik zelf niet eerder kunnen reageren dan a.s. zaterdag.
Groet,
Frits
Nu heb ik 3 machines op het oog, nl. Makita LS1019L of Festtool KS 88 RE of DeWalt DWS 780 die in mijn beleving dezelfde mogelijkheden hebben. Het is mogelijk dat ik mij qua machine mogelijkheden heb vergist (onervaren)
Incl. een makkelijk te verplaatsen onderstel is mijn budget maximaal € 900,--/€ 1.000,--. Dit budget mag ik van mijn bijslaapster
Tevens zal ik over een half jaar een goede stofafzuiging hieraan moeten kunnen koppelen.
- Welke van deze drie zouden jullie adviseren en waarom?
- Zijn alle drie machines vergelijkbaar?
Bij voorbaat hartelijk dank!!
PS. Helaas zal ik zelf niet eerder kunnen reageren dan a.s. zaterdag.
Groet,
Frits