als je niet kunt zagen, helpt rondom aftekenen ook niet.Ik denk dat je beter rondom goed kan aftekenen
Nou ja, dan eindig je in elk geval in de buurt, ha, ha.als je niet kunt zagen, helpt rondom aftekenen ook niet.![]()
Gebeurt dat in situ (duur begrip voor 'ter plekke') of in een werkplaats of workmate? Ter plekke zou je een blokje op de vloer kunnen gebruiken waarop je de zaag vlak kunt houden.Ik zoek een magnetisch zaaghulp om de deurstijl recht af te kunnen korten.
Wie heeft hiermee ook ervaring.
Heb je hier een voorbeeld van.Ik heb een zaaghulp van sandvik waar de zaag door een stalen bladveer haaks wordt geklemd tegen het massieve rechtopstaande geleidevlak.
jouw einddoel is het recht afkorten van de deurstijlIk zoek een magnetisch zaaghulp om de deurstijl recht af te kunnen korten.
Je kan ook zelf op internet zoeken, maar vooruit:Heb je hier een voorbeeld van.
prachtig opgelost !gewoon zelf iets maken, sterke magneetjes bestellen ..
Dat is ideaal voor zwaluws maar niet voor dikkere balken of dunne (kumiko) latjes![]()
Makle Houtbewerking Zwaluwstaart Tenon Hoek Zag Gauge Haakse Saw Hand Snijden Geleiderail Gauge 1: 6 1: 7 1: 8 14 ° 90 ° 45 ° - AliExpress 1420
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
als dit een antwoord op mijn vraag naar een bouwplan is, dan ter verduidelijking: de japanner vreet aan de gleuven in mijn verstekbak & ik zoek een manier om een werkstuk in de verstekbak haaks te zagen zonder de gleuven scheef uit te zagen, waardoor ik de volgende keer uiteraard scheef zaagals je voor de Japanse zaag optie gaat, kijk dan ook naar de interessante YT van Dictum
nee, was om TS verder te helpenals dit een antwoord op mijn vraag naar een bouwplan is ..,