kpgel>kerk> zaagtafel :)

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Ik drink een borrel op eens uccesvol klus en meubelfreubel jaar :)
Diefiguurzaag lijkmijeentoppertjemet dat schanierpunttrouwens.
 

HermantB

Actieve deelnemer
2 sep 2012
221
0
Uden
@wupsie: Ik weet niet of het probleem nog bestaat van je flens en of je die al hebt vervangen, maar ik vond deze link waarop wordt getoond hoe het misschien ook op te lossen is. http://woodgears.ca/saw_arbor/index.html
Nog tijd/gelegenheid gehad om naar je machine te kijken hoe het zit met het zagen onder een hoek van 45gr?
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
45 gradenzagen> blad omhoog draaien,thats it.
Bedanktvoor de informatieve link trouwens:als ik tijd heb, ga ik er mee aan de slag :)
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Mannen, ik heb waarempel op marktplaats een hele mooie zaagtafel kunnen kopen, man , wat ben ik blij!!!!!!
Het is een metabo magnum tk 1688, compleet met alle toebehoren en twee extra zaagbladen.
.....

Hoi Wupsie,
Beetje late reactie op een oude post maar ik heb nu ook een TK1688 gekocht :) :) en zo te lezen ben jij er blij mee
de mijne heeft ook een langgatboor maar ik zie zo snel niet hoe ik die los krijg (want met de boorkop eraan kan de zaag niet onder 45°)
Heb jij dit ook of heb jij deze accessoire niet??

Groetjes
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
@PeerSchoen,

Volgens mij is Wupsie in 2013 overgestapt naar een Scheppach TS 2000.
HermantB is waarschijnlijk nog wel een tevreden Metabo gebruiker?

Mvg.
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
@Spaander bedankt voor je reactie!
Ondertussen is het al gelukt (de kop zat gewoon met schroefdraad op de as)

En nu zagen maar! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.