Kity 635 condensator.

rean

Actieve deelnemer
11 nov 2023
34
3
Westervoort
Al met al heb ik er twee gekocht.
Een 31,5uF 450
En een 80uF 450
En bij de 80uF stop hij ook gewoon.
Bij bijde loopt de motor langzaam.
Ik denk dat de motor kapot is.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Je geeft verder weinig informatie, om vanaf afstand storing te zoeken. Wat heb je verder getest?
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Als je de condensator er af haalt, en je geeft de motor een zetje, loopt hij dan wel gewoon? Weet je zeker dat de condensator weer net zo aangesloten zit, als toen je de oude er af haalde? Hoe ziet de bedrading er verder uit?
 

rean

Actieve deelnemer
11 nov 2023
34
3
Westervoort
Als je de condensator er af haalt, en je geeft de motor een zetje, loopt hij dan wel gewoon? Weet je zeker dat de condensator weer net zo aangesloten zit, als toen je de oude er af haalde? Hoe ziet de bedrading er verder uit?
De motor loopt(draait) gewoon als ik hem een zetje geef zonder de condensator. Ik weet niet of de condensator net zo is aangesloten zit/ zat als die oude want daar kon je niks meer op lezen. En de bedrading is gewoon oud.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
25 of 31 uf zit je probleem niet. Je motorwikkeling lijkt dus goed te zijn, maar je startwikkeling lijkt tegengesteld aan de hoofdwikkeling te werken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.