Wil je echt zuiver zagen met een invalzaag heb je meer nodig dan alleen een rail. Afmeten en dan langs de rail zagen voor een aantal panelen geeft altijd kleine verschillen. Je moet dan met vaste maten aanslagen gaan werken. Ik bedoel dit Festool 495717 / FS-PA Parralelaanslag for FS/2. Of van een ander merk want er zijn er vele. Of je maakt een soort mft tafel met een aanslag en kort dan af. Dit meubel heb ik bijna af is gemaakt met invalzaag mft tafel en de erika 85.

Alles is onder verstek gelijmd. Ja er zitten een paar kleine foutjes in maar die vallen niet op.
Van de erika heb ik bij dit meubel alleen de 11 cm stroken mee gezaagd. De verstekken heb ik gefreesd.
De maat van dit meubel is 150 cm breed en 80 cm diep alles in zwart mdf komt wasmachine en droger in.
Weegt heel zwaar meer dan 150 kg.

Alles is onder verstek gelijmd. Ja er zitten een paar kleine foutjes in maar die vallen niet op.
Van de erika heb ik bij dit meubel alleen de 11 cm stroken mee gezaagd. De verstekken heb ik gefreesd.
De maat van dit meubel is 150 cm breed en 80 cm diep alles in zwart mdf komt wasmachine en droger in.
Weegt heel zwaar meer dan 150 kg.