Het forum wat uitbreiden en vernieuwen?

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
Is het een idee om het "te koop" deel op te splitsen en er b.v. een apart festool topic in te zetten, en zaagmachines, vlak en vandikte of nog iets anders?

jaap
Nee, Dan wordt het een onduidelijk topic en een lange versie. Want als iets verkocht is dan blijft die daar in staan en gaan andere er een jaar later op reageren
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.700
101
Utrecht
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf wel voordeel zou zien in het splitsen van de marktplaats in verschillende subfora/catagorieën: elecktrisch gereedschap / handgereedschap / hout / toeboehoren & beslag
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.700
101
Utrecht
Denk dat het splitsen van het topic nu heel moeilijk is. Door de Sub onderwerpen ga je weer allemaal diverse topics krijgen dan wordt het een stuk onduidelijker. Je kan het wel in de titel verwerken.

Van Ontwerpfase voor een draaibank, degene er na iets van materiaalkeuzes voor de draaibank.
Thanks voor de bevestiging Jefman, het is inderdaad een utopie gezien het relatief arbeidsintensief is.

Ik denk dat het zelfstandig splitsen ook niet altijd werkt of wenselijk is, er zijn immers voldoende leden die bepaalde draadjes volgen en er is dus een kans dat bij overstappen naar een nieuw draadje je een deel verliest.
Neem als voorbeeld alle "mijn nieuwe werkplaats" draadjes, waarbij de werkplaats na een tijdje af is, en er nu alleen nog nieuwe projecten worden geplaatst. Dit heeft dan niets meer met de titel en intentie van het gestarte draadje te maken waarbij er stiekem best wel wat kennis en toelichting verloren gaat vanwege vindbaarheid etc.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.