hebben jullie nog andere hobby's ?

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
pfff, noem je dat moto's?

Hier is mijn midlife crisis, en dat op m'n 28ste!

vespaP1020068.jpg

is nieuw van 2013 maar kon het niet laten om die meteen uit elkaar te halen en te spuiten in een retro grijs-beige.
 

kriskras

Actieve deelnemer
5 jan 2014
25
0
gouda
1 van mijn grootste hobby is mijn zoontje
verder gewoon lekker een beetje aan rommelen
filmpje kijken een bbqen
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Suuuuuper gaaf!!
Ben ik ook al heeeeel lang voor aan het zoeken. Durf het eigenlijk nog niet aan om zoiets te gaan bouwen. Gewoon nog teveel punten waar ik nog niks van af weet. De Blade 350QX stond eerst op het verlanglijstje maar daar zitten nog teveel kinderziektes in.
Hou je hier ook een topic van bij op een ander forum? Ben wel zeer benieuwd naar het gehele bouwverslag. En het verloop :D

Niet echt een bouwverslag van gemaakt maar op dit forum is alles te vinden wat je nodig hebt. Andere hobby is na het beroepsmatig uitoefenen fotografie en hier is wat werk te bewonderen. Vogels die in Nederland voorkomen of voorbij trekken hebben de voorkeur.
 
Laatst bewerkt:

bert1991

Actieve deelnemer
13 okt 2009
372
7
West Vlaanderen
Mijn hobby is vinyl, ja ouderwets ik weet het maar o zo leuk :D
Die grote hoezen, naald opleggen en dergelijke, echt leuk!

Mss in de toekomst ( een het budget er is ) een Land Rover Defender kopen en gaan crossen :)
 

ad.vanholten

Actieve deelnemer
15 aug 2012
192
107
Middelharnis
Mijn vrouw zegt dat ik veel te veel intresses heb. Heb echt een keuze moeten maken. Beperk me tot Bbqen, zeilen, fotograferen, camperen, wijn maken, pianospelen en houtbewerken..... Als ik het zo neerschrijf is het misschien nog wel teveel :confused:
gr Albert
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mijn vrouw zegt dat ik veel te veel intresses heb. Heb echt een keuze moeten maken. Beperk me tot Bbqen, zeilen, fotograferen, camperen, wijn maken, pianospelen en houtbewerken..... Als ik het zo neerschrijf is het misschien nog wel teveel :confused:
gr Albert

Wijn maken ook een tijdje gedaan (en kaas) maar daarmee gestopt
wat voor boot heb je ?
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
In een duister verleden veel met van die ring ding ding waterkokers op olie benzine verstokers bezig geweest.
Flinke tijd met games en gameservers bezig geweest, maar dat kost alleen maar dure pc's elke 3 jaar.
Doe het nu wat rustiger aan, met keiharde muziek, films en schieten met bogen die er pijlen af laten vliegen sneller dan ik ooit op een motor heb gereden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.