hebben jullie nog andere hobby's ?

Jelmer79

Actieve deelnemer
4 okt 2011
25
0
Andere hobbies:
bordspel en non-bord spelen, rock/metal concerten bezoeken.
boogschieten staat weer op de planning, huishouden valt niet onder hobby, maar ben er wel veel tijd mee kwijt.
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
joppe zei:
Houtbewerken is voor mij een winterhobby. In de zomer veel weg met de camper, dat begint al vroeg in het voorjaar. Verder zit ik erg veel op de fiets, wielrennen en mountainbiken, ik denk een 6 tot 7000 km per jaar. Wanneer ik nog tijd over heb sta ik ook nog op de windsurfplank.
Al met al hoef ik mij niet te vervelen.
Groet Jos

Hoi plaatsgenoot!
Bladerde toevallig door dit topic en mijn oog viel op jouw bericht. Die van mij zou er bijna hetzelfde uit kunnen zien, lees maar:

Houtbewerken is voor mij een winterhobby. In de zomer weg met de caravan, vanaf het vroege voorjaar tot het late najaar, met onderbreking van een paar weken thuis vanwege de hoogseizoendrukte! Verder zit ik ongeveer 2 keer per week op de fiets: wielrennen en mountainbiken in de wijde omtrek van Apeldoorn en tijdens de vakanties. En als ik dan nog tijd over heb kook ik graag een potje. Heb daarnaast nog tal van andere bezigheden. Hoef me dus niet te vervelen! :D

Groet,
Guus'56
 

arjan870

Nieuw lid
26 feb 2012
9
0
ik ben een jongen van veertien en in de leer bij een orgelmakerij en fijnbouw verder doe ik ook aan muziek producing in mijn eigen studio
 

Dolledokus

Nieuw lid
18 mrt 2012
9
0
Ow jawel hoor.

Wandelen met de honden.
Oldtimers. Tegenwoordig alleen nog maar kijken en helaas niet meer sleutelen.
Eten,maar das mijn vrouw schuld,want die kookt graag en verdomd lekker ook nog!
Films kijken. Beetje lezen soms of spelletje spelen,bordspel of console,alles kan.
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
mootje zei:
o leuk . welk genre?

Mijn boek gaat over een randstedeling die in Friesland op het platteland gaat wonen. Krijg je direct cultuurverschillen.
Buurman en buurvrouw heet het boek.

Het genre is wat moeilijk te duiden. Humor zou ik het onder willen plaatsen, maar dat is het niet alleen. Er zit wel degelijk ook een boodschap in.
 

WR1944

Oud hout
nyckle zei:
Mijn boek gaat over een randstedeling die in Friesland op het platteland gaat wonen. Krijg je direct cultuurverschillen.
Buurman en buurvrouw heet het boek.

Het genre is wat moeilijk te duiden. Humor zou ik het onder willen plaatsen, maar dat is het niet alleen. Er zit wel degelijk ook een boodschap in.

Dat zou in Amerika een sitcom genoemd worden.
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
ik ben 15 jaar. mijn hobby naast hout bewerken is goochelen. dus wie nog een goochelaar zoekt:D.
www.jordimagic.nl.ae
 

stephanz10

Actieve deelnemer
8 jan 2012
87
0
26
naast houtbewerken heb ik nog een hobby op het water, de reddingsbrigade. elke vrijdag train ik, en af en toe ga ik op zondag naar ''de weacker'' (reddingspost in ijmuiden) hier gaan we dan vaak varen, rijden met de YMD 320 (ambulance) en nog veel meer. dit is altijd erg leuk, en is ook een hobby geworden. verder ben ik eigenlijk altijd wel met hout bezig
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Ik doe aan houtbewerken (beelden maken van hout) thuis en bij een kunstenaarsvereniging. Daarnaast doe ik aan wielrennen, mountainbiken en kook ik ook graag. Ik werk als freelancer dus heb gelukkig veel tijd voor al deze hobby's. Daarnaast ben ik ook huisman :D
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Ik heb laatst eens zitten denken over mijn hobby´s en toen kwam ik erachter dat ik meer hobby´s heb gehad dan ik in eerste instantie dacht.

Het is vaak zo dat ik na een tijd genoeg heb van het gene wat ik doe.
En dan zoek ik weer nieuwe uitdagingen.

Waar ik me op het moment mee bezig houd:

- Model vliegen, Ik heb een model zweefvliegtuig met een spanweidte van een dikke 2 meter waar ik vooral
zomers de lucht mee onveilig maak. :D
- Fierljeppen, Dat doe ik ook zomers. ik train in Bergum en heb wedstrijden door heel Friesland.
- Fotografie, Ik heb mijn eigen camera waarmee ik vooral foto´s maak die met landbouw te maken hebben.
Zoals Trekker´s machine´s maar ook wel dieren etc...
- En dan natuurlijk nog houtbewerken, vooral houtdraaien.
Het is nu nog een hobby maar ik hoop er mijn werk van te kunnen maken later.
Na de zomervakantie ga ik naar een ambachtschool in Veenhuizen waar de lessen gericht zijn op
praktijk. ondanks de vele praktijk lessen en weinig theorie eindig je met een mbo4 diploma.
Wat daarna volgt is voor latere zorg ;)
 

RSI

Actieve deelnemer
26 jan 2012
69
0
Interieurinrichting is beroepshalve, veel tijd voor hobby's is er niet, maar toch enkele bezigheden waar ik ook van kan genieten:
- Een dagje of weekend met de trekfiets erop uit
- Een goed boek
- Goed glas wijn of luxe biertje
en de andere fijne dingen des levens: lekker eten, muziek, kunst, . . .
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Oók ik heb naast houtbewerken nog wel en paar andere hobby's... ;)

Naast auto's (klassieke BMW's en VW T1's en T2's in het bijzonder...) is er ook één waarvan ik het wel aandurf om een foto van mezelf bij het uitoefenen ervan op het web te plaatsen:

Windsurfing fun.jpg
 

Mac

Actieve deelnemer
Koken!
Wij leveren een Table de Hôtes ( eten bij de gastvrouw/heer ) bij onze B&B en steken daar veel tijd in omdat het zo leuk is. Mijn betere halfdeel is opgeleid tot kok in de Franse keuken, dat zit dus wel goed. S' winters besteden we nogal wat tijd aan het bedenken van nieuwe recepten of het verfrissen of moderniseren van klassieke of bestaande recepten.
Het werkeiland heb ik zelf gemaakt; daar kan je met 4 man aan werken of 10 borden op opmaken.

do.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.