Jeetje, ondanks dat ik in het begin van dit draadje aangaf een fan te zijn van mailen, zou ik hier ook van over mijn nek gaan zeg!
We zijn al een week verder en je hebt niet alle antwoorden die je moet hebben.
Voor mij zit er een positieve kant aan, dat is dat ik het idee had dat noren zo laks waren en niet willen verkopen. Maar het is dus bij jullie net zo'n ellende.
Ik blijf er bij mail kan goed functioneren, als je binnen een bedrijf maar iemand hebt die eens in de zoveel tijd even langs de pc loopt om te kijken, en te antwoorden.
Zoals ik aangaf met die sneeuwscooter delen. Paar mailtjes heen en weer en het was dezelfde middag rond. Hij moet toch voor de volgende ochtend een bepaalde tijd bestellen dus met bellen had ik geen tijdswinst gehad.
Maar inderdaad dat eerste antwoord wat je kreeg heeft al te lang geduurd. Nergens voor nodig. Zorg dat je, als bedrijf een paar keer per dag kijkt. Bv bij binnenkomst en na elke pauze. Zet een beeldscherm op de route naar de wc, dan kan je op de terugweg van je plasje met schone handen even antwoorden
We zijn al een week verder en je hebt niet alle antwoorden die je moet hebben.
Voor mij zit er een positieve kant aan, dat is dat ik het idee had dat noren zo laks waren en niet willen verkopen. Maar het is dus bij jullie net zo'n ellende.
Ik blijf er bij mail kan goed functioneren, als je binnen een bedrijf maar iemand hebt die eens in de zoveel tijd even langs de pc loopt om te kijken, en te antwoorden.
Zoals ik aangaf met die sneeuwscooter delen. Paar mailtjes heen en weer en het was dezelfde middag rond. Hij moet toch voor de volgende ochtend een bepaalde tijd bestellen dus met bellen had ik geen tijdswinst gehad.
Maar inderdaad dat eerste antwoord wat je kreeg heeft al te lang geduurd. Nergens voor nodig. Zorg dat je, als bedrijf een paar keer per dag kijkt. Bv bij binnenkomst en na elke pauze. Zet een beeldscherm op de route naar de wc, dan kan je op de terugweg van je plasje met schone handen even antwoorden