Jouw bericht is wat lastig te lezen door het gebrek aan interpunctie, dus ik hoop dat ik het bericht goed lees.Een goedemiddag allen, ik heb speciaal voor deze reactie een account aangemaakt, ik proef vrij veel frustratie tegenover verkopers maar die zullen ook vast niet alles goed/fout doen en daarmee neem je nu wat het punt stroom betreft als onwaarheid aan wat denk ik niet correct is. ik denk dat je uit de gestelde vraag vrij duidelijk kan opmaken dat het aldus de verkoper niet zou uitmaken wanneer je kiest tussen een 1x230v/3x400v A3-31 (waarom zou de verkoper zeggen dat er geen verschil tussen een 26 en 31 zou zitten?) dit is ook in zekere zin geen verschil als je screenshot/knipsel iets verderop wat groter was geweest was dit ook te zien beide modellen (1x230v/3x400v) hebben een 3kw/4pk motor wanneer deze loopt is dat beide 4pk en hoogstwaarschijnlijk een identieke motor waarvan de overige fasen gevoed worden d.m.v. condensatoren, lopen deze leeg/belast je de machine zwaar/lang zul je uiteindelijk het verschil tussen 230/400 gaan merken. de A3-26 is zo te zien inderdaad enkel in 1x230v 2,6pk daar zullen ongetwijfeld redenen voor zijn. ik merk over het algemeen een redelijke goede/positieve houding tegenover Van Schoonhoven/Felder Nederland maar u bent wel extreem anti maar goed je moet er ook een hoop geld brengen dus je mag ook wat verwachten. doe er uw voordeel mee wellicht kan ik nog wat bijdragen wat betreft elektra, een fijne dag.
Het klopt niet dat er geen verschil zit in het vermogen van de A3 26 en A3 31. De A3 26 is 1,9 kW en de A3 31 is 3,0 kW. Wel is het zo dat het vermogen bij de A3 31 gelijk is bij de 230V- en 400V-uitvoering.
Je mag verwachten van een verkoper dat hij de goede informatie geeft. Als dat niet zo is, dan mag daar een opmerking over gemaakt worden. Mijn ervaringen met Felder NL zijn positief, maar hier op het forum zijn meerderen met minder positieve ervaringen met hen. Dergelijke zaken zijn relevant als je een aankoop doet waar een flink bedrag mee is gemoeid en het is, naar mijn mening, goed dat die ervaringen hier worden gedeeld.