Ik moet binnenkort gepostformeerde werkbladen van 650mm breed verbinden onder 90gr in een L-keuken en ben op zoek naar een goeie freesmal hiervoor.
ik vind een heel gamma met nogal verschillende prijzen. heeft iemand goeie of slechte ervaringen met die dingen?
versies die ik vond:
www.cmtorangetools.com
www.trend-eu.com
www.hbm-machines.com
alvast bedankt!
ik vind een heel gamma met nogal verschillende prijzen. heeft iemand goeie of slechte ervaringen met die dingen?
versies die ik vond:
- Virutex PFE60, o.a. bij baptist @ 200€ excl
- CMT 650, o.a. bij amazon.com.be @ 136€ excl - deze lijkt mij 100% identiek aan de virutex
Kitchen Worktop Jig CMT650 | Systems and accessories | CMT Orange Tools Worldwide
Looking for Kitchen Worktop Jig CMT650? You will find them in the Systems and accessories section of the CMT Orange Tools website. Visit the product page!
- Trend KWJ650, o.a. bij amazon.nl @ 82 € excl

KWJ650 - Kitchen Worktop Jig 650mm c/w Peninsular Cut
Kitchen Worktop Jig 650mm c/w Peninsular Cut

- HBM @ 41€ excl, deze is "sterke vezelplaat", de rest van hard plastic dus wel een andere klasse van kwaliteit vermoedelijk

HBM Werkblad Freesmal 12 x 900 mm
Voor het maken van links- en rechtshandige verbindingen, hoekverbindingen en T-verbindingen met een breedte tot 900 mm. Te gebruiken met een freesmachine en een freesgeleider met 30 mm diameter. Gemaakt van sterk vezelplaat.

alvast bedankt!