figuurzaagmachine

FrecledBee

Actieve deelnemer
15 mrt 2013
37
0
Alles te koop van Rubenwoods.nl Omdat ik stop met mijn Intarsia hobby heb ik vele gereedschappen waaronder een Hegner, Einhell aangepast met hegner zaagklemmen, vele honderden figuurzaagjes schuurmachines, Triton trommel sander, Tafel-lintzaag Tafel-cirkelzaag en vele planken 3/4 dikte tropisch hout, DeWald stofafzuiger en nog vele andere kleine dingen zoals een Dremel hotclue, wellen houtbrander, gaskachel, potloodstiften speciaal voor hout 0,7 mm, honderden figuurzaagjes van 00 tot 9 grof en fijn, 2 proxxon voetschakelaars en nog meer.
Moet er zo snel mogelijk vanaf.
Tevens alle Intarsia wanddecoraties, graag in één koop.
jan65ruben@gmail.com
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Alles te koop van Rubenwoods.nl Omdat ik stop met mijn Intarsia hobby heb ik vele gereedschappen waaronder een Hegner, Einhell aangepast met hegner zaagklemmen, vele honderden figuurzaagjes schuurmachines, Triton trommel sander, Tafel-lintzaag Tafel-cirkelzaag en vele planken 3/4 dikte tropisch hout, DeWald stofafzuiger en nog vele andere kleine dingen zoals een Dremel hotclue, wellen houtbrander, gaskachel, potloodstiften speciaal voor hout 0,7 mm, honderden figuurzaagjes van 00 tot 9 grof en fijn, 2 proxxon voetschakelaars en nog meer.
Moet er zo snel mogelijk vanaf.
Tevens alle Intarsia wanddecoraties, graag in één koop.
jan65ruben@gmail.com


Voor verkoop hebben we het marktplein.
Log in, verwijder het hier en zet het op het marktplein.
Mensen hebben ook graag foto's ter beoordeling en de prijs ter kennisname.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.