Een droom komt uit.....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
Zaterdagmiddag tegen 14 uur staat de koffie weer klaar in de werkplaats !! Mocht je in de buurt zijn dan ben je meer dan welkom. ik regel koffie, regelen jullie dan wat lekkers erbij ?

Afgelopen week helaas weinig gedaan, vanmiddag komen wat breedgeschouderde vrienden even helpen met hout tillen,slepen en sjouwen....Ons heftruckje heeft kuren dus dit wordt weer ouderwets handwerk... Ik kwam ergens bijzonder mooi hout tegen (oa kwartiers ovankol) en dat kan ik niet laten liggen.....

Vorige week was een mooi voorbeeld waarom de werkplaats zo ideaal is. Het was zondagochtend ...uurtje of 9 en ik wilde eigenlijk graag wat hout voorbereiden voor een komend project...Hop...richting werkplaats...machines aan en aan de slag !! Niemand heeft daar last van, echt super !!
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Ow... Ik wilde in de ochtend langskomen voor mijn houtjes, mijn dames willen shoppen in de middag :rolleyes: Zal proberen nog wat te regelen met ze :D

Ochtend anders ook goed wat jou betreft Rick?

Groet, Rob.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ow... Ik wilde in de ochtend langskomen voor mijn houtjes, mijn dames willen shoppen in de middag :rolleyes:
Groet, Rob.

UUHHH Zwolle ??
Daar is toch maar één winkel, de wereld beroemde houtwinkel van Masave. Daar willen alle dames wel eens rond snuffelen :)
Helaas meld ik me bij deze AF, al hoewel fries suikerbrood.
hg Hugo
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb daar niks te zoeken, maar omdat Jaap met écht fries suikerbrood komt, ga ik er ook wel even heen ;-)
Mocht er nog iemand uit almere willen voor een stukkie hout....eh bedoel suikerbrood, dan is er nog wel ruimte in de auto (alleen is ook maar alleen, toch)
 

Nerflander

Actieve deelnemer
5 feb 2011
291
6
Steenwijk
He, wat jammer, ik kan niet.
Ik had het zo leuk gevonden om de plek van Tamar en Rick te bewonderen, en eindelijk eens wat medeforummers te ontmoeten in levenden lijve.
Maar helaas: Ik moet mijn trouwdag (16 jaar al weer) vieren met m'n gezin... :rolleyes:
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
He, wat jammer, ik kan niet.
Ik had het zo leuk gevonden om de plek van Tamar en Rick te bewonderen, en eindelijk eens wat medeforummers te ontmoeten in levenden lijve.
Maar helaas: Ik moet mijn trouwdag (16 jaar al weer) vieren met m'n gezin... :rolleyes:

Gewoon om de 5 jaar vieren, veel makkelijker.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.302
254
't hoofd van Overijssel
Ow... Ik wilde in de ochtend langskomen voor mijn houtjes, mijn dames willen shoppen in de middag :rolleyes: Zal proberen nog wat te regelen met ze :D

Ochtend anders ook goed wat jou betreft Rick?

Groet, Rob.

Zou zeggen neem de dames mee naar Zwolle. Prachtige stad om te shoppen voor de dames. Zelf kan je een stadstour gaan doen er is enorm veel te zien. Tussen de middag met elkaar low budget lunch bij de Hema. Duurder kan je prima terecht bij het Frans Wijnhuis. In de middag even naar Rick. Daarna met de dames even naar de Italiaan in de korte kamperstraat, wel even reserveren van te voren. Je krijgt zeker weten bonus punten van de dames op de terugweg. ;-)
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Zou zeggen neem de dames mee naar Zwolle. Prachtige stad om te shoppen voor de dames. Zelf kan je een stadstour gaan doen er is enorm veel te zien. Tussen de middag met elkaar low budget lunch bij de Hema. Duurder kan je prima terecht bij het Frans Wijnhuis. In de middag even naar Rick. Daarna met de dames even naar de Italiaan in de korte kamperstraat, wel even reserveren van te voren. Je krijgt zeker weten bonus punten van de dames op de terugweg. ;-)

Klinkt goed, maar zal voor een volgende keer moeten zijn, de geplande houttocht wordt afgezegd en zal opnieuw gepland worden. jammer, want ik mis verdikke alle bijeenkomsten van Woodworking-forumleden. Nou ja, volgende keer beter.

Ik ken Zwolle trouwens van lang geleden, heb in Wezep in dienst gelegen, 15e Lt Lua. Errug gezellig, die Zwolse binnenstad! Zal zeker nog zo zijn!

Groet, Rob.

PS: overigens vind mijn hoofddame hout ook mooi en fascinerend, hoewel niet in die mate waar ik er aan verslaafd ben. Maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest als tijdens ons eerste gezamenlijk bezoek aan de Arnhemse Fijnhouthandel toen ze stond te zwaaien met een stukje cocobolo en daar wel een grote boekenkast van wilde.....
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Ach dan kom ik waarschijnlijk ook nog wel ff langs, toch niets te doen :p Vandaag lange dag, dus een beetje hout snuiven kan geen kwaad.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
Forummers,

Dat belooft weer erg gezellig te worden. Ik ben er tegen 13:50...Rond 15:30/16.00 probeer ik weer richting huis te komen....tot straks allemaal....opa gaat eerst nog even de oogjes dicht doen...hahaha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.