diepteinstelling GKT 55

mk23

Actieve deelnemer
12 okt 2016
679
22
omgeving Rotterdam
Vanavond nog even snel twee dingen gedaan aan de zaag. Het blad is vervangen, door hetzelfde blad: 48T Best for Wood. BOSCH heeft in dit geval niet te krenterig gedaan.
Verder heb ik met mijn schuifmaat een willekeurige diepte instelling nagemeten en als de schuifmaat 28mm aangeeft, dan correspondeert dat met de diepte instelling zonder geleider.
Ik moet nog de dikte van de geleider nameten, maar daar had ik vanavond geen tijd meer voor. Idem voor het zagen van de melamine met het nieuwe blad

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
329
14
Je kunt de rode indicator omdraaien voor diepte met en zonder lineaal. Volgens mij staat hij dus verkeerd om

mk23

Actieve deelnemer
12 okt 2016
679
22
omgeving Rotterdam
Ik gebruik hem bijna alleen met de liniaal, dus dat is de standaard instelling voor mij. Het gaat erom dat ik bij het zagen met de liniaal de zaag dieper moet zetten dan volgens de rode indicator zou moeten.
Dus 21/23 mm diepte als ik 18mm underlayment wil zagen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.