Blog ?

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Uhhmmmm.....googlebot??......Die moest ik even opzoeken....Eigenlijk weet ik het niet. Zelf heb ik de naieve illusie dat het echte mensen zijn. Hier ga ik dan meer af op de mailjes die ik krijg van mensen die even rondgekeken hebben op mijn blog. Zo heb ik erg leuke contacten opgedaan met mensen uit andere delen van de wereld.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Jemig, gisteren 219 bezoekjes gehad om mijn blog. Hahaha, wat grappig. Nu alleen nog de google translator aan de praat zien te krijgen. die lag er blijkbaar uit.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Wat ooit begon als experiment is nu echt uitgegroeid tot een soort van verlengstuk van mijn hobby. Door het opzetten (en regelmatig updaten) van mijn blog is het aantal mensen wat mijn werk ziet enorm toegenomen. Ik verkoop nu met regelmaat werkstukken aan mensen die mijn blog gezocht hadden.

Een deel van mijn werk is momenteel te zien bij Klokkenfabriek Van Kan, Schoonhoven. Theo van Kan had mijn projecten gezien op mijn blog en wilde graag ruimte maken in zijn winkel om dit te verkopen.

Zoals jullie weten gaan de opbrengsten(bijna 100%) naar een goed doel. Dit geeft een extra dimensie aan mijn hobby.

Ik kan lekker blijven hobby'en ->iemand kan een uniek werkstuk kopen ->een goed doel krijgt een financiele injectie.

Kortom ben ik nog steeds erg blij met mijn blog en zal hier zeker ook mee doorgaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.