Blog ?

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Zijn er mensen die een blog bijhouden? Het leek me wel een leuk idee om een blog over houtbewerken te beginnen. Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer ik in het nederlands kan schrijven en dat het is het engels leesbaar zou zijn.

Alle ervaringen zijn enorm welkom
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Yep. En blogspot vind ik niet geweldig. Weinig mogelijkheden en de editor is niet zo gebruiksvriendelijk. Ik heb goede berichten gehoord over wordpres.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Aha, jij schrijft dus gewoon in het nederlands. Is dit voor de engelstaligen onder ons dan in het engels leesbaar? Vertaalt de site zelf? Zo niet, dan blog je voor "enkel" de nederlandstaligen.

Het lijkt me een leuk nieuw middel om mensen te laten weten wat er met hout te maken is.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ik zie ineens een vakje "google translate", zit dit er standaard op ? Het lijkt me namelijk erg leuk om met houtbewerkers in andere landen in contact te komen op deze manier.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Nee dat is niet standaard. Als je even googeled naar Google Translate dan kan je wel vinden hoe dat moet. Ben ik eerlijk gezecht weer vergeten :oops: .
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
ik maak heel vaak gebruik van vertaalprogramm's en ik vind ze tot aan; erg slecht.
Je zou de grootste misverstanden en ruzie kunnen krijgen als je vertrouwt op de bekende taalprogramma's. Ik gebruik het alleen maar om verschillende betekenissen en gezegdes te vinden in talen die ik al ken
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Rick, je kunt ook met buitenlandse houtdraaiers of houtbewerkers in contact komen door je aan te melden bij diverse buitenlandse houtbewerkers forums, en daar ook je werk op te posten.
Op die manier heb ik nogal veel contacten opgebouwd de afgelopen jaren.
Ook een eigen website maken is daarbij een beter iets dan een blog.
Met deze link kun je gratis een eigen website maken, http://www.hpage.com/
Promoten kun je de website door deze zoveel als mogelijk die kenbaar te maken aan je directe familie leden, deze op forums kenbaar te maken, aan te melden bij diverse startpagina's die links hebben met houtbewerken of houtdraaien, enz.
Kijk maar eens op het gastenboek van mijn website, http://addecrom.hpage.com/
Groetjes, Ad
 
A

Athanor

Guest
Rick, veel succes met je blog. Ik zal dit eens nauwgezet volgen :cool:


Fons
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo Rick, gefeliciteerd met je nieuwe blog. Dat zal je weer een compleet nieuwe dimensie aan je hobby geven. En een mooie toepasselijke naam heb je bedacht.

Misschien één puntje van kritiek, onder je favoriete websites mis ik er één. :oops: :oops: ;)
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Hoi Rick leuk dat je een blog begint! Ik heb de eerste posts al gelezen, laat maar komen die volgende posts. Overigens die van Seek is ook erg leuk om te lezen moet ik zeggen.

Groetjes Ralph
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Gefeliciteerd Rick. Multitasken is toch beslist jou handelsmerk. Je gaat volgens mij heel efficient met je tijd om. De wijde wereld in...........Zwolle was ook te klein voor jou :) :)
Ik mis trouwens mijn link bij je favorieten. How comes?
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Sorry Wilco en Jan. De hele internet-beleefdheid moet ik me nog een beetje eigen maken. Ook wil ik Ad zijn site erop zien te krijgen. Het idee van een blog komt bij mij van theboisshop. Hoe hij dit aanpakt is me nog niet helemaal duidelijk. Ook wil ik zsm de google translate erop zien te krijgen. Misschien kan Seek me nog een kleine tip geven.
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Rick, ondanks het feit dat ik niet zo een blogger ben, (gewoon eern kwestie van smaak hoor) ziet het er leuk uit. Je indeling is in elk geval goed, (sommige maken er een rommeltje van), gelukkig niet bij jou.
Zal hem in mijn favorieten zetten, in elk geval gemakkelijk om hem direct te vinden, en er even een kijkje op te nemen.
Groetjes, Ad
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Dit brengt mij op nieuwe ideeën, wat dachten jullie van een site over houtbewerking waar wij als forum het één en ander kunnen opzetten? Natuurlijk moeten er wel één of meerdere beheerders zijn die alles op de site zetten.

Het is maar een idee, ik hoor de reacties wel ;)

Groeten Rudolf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.