Bessey lijmklemmen behoefte inventarisatie Woodworkers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjandJ

Actieve deelnemer
3 jun 2020
37
27
Alkmaar
Ik zat eerst te denken aan een blanco stem.
Maar na het lezen van de diverse commentaren ga ik toch wel mee om het alleen bij gereedschappro te houden. Sander is er tenslotte mee begonnen.
Dus toch een TEGEN.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
625
90
Sterksel
Om 1 of andere reden zie ik op mijn telefoon niet een optie om een PB te sturen. Ben wel prima ingelogd. Kijk morgen op mijn pc wel even
 

Bean

Actieve deelnemer
16 okt 2012
82
8
Gelderland
Mocht de mening van de collega Woodworkers nog niet duidelijk genoeg zijn: ook van mij een TEGEN.

In het andere draadje heeft GereedschapPro geopperd om een inkoopactie te faciliteren. Dat vind ik een mooi gebaar richting het forum en de gebruikers.

The Freeman heeft het voortouw genomen om de aantallen te inventariseren (waarvoor dank!) en volgens mij is het voorstel voor de vervolgstappen van 27 oktober prima:

Screenshot_20211106-220152.png
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Pffff, wat een gezeur allemaal. Een dergelijke vraag is de normaalste zaak van de wereld en bovendien willen jullie voor die handelaren bepalen of ze wel of geen interesse hebben omdat het jullie uit moreel principe tegen het zere been is.

Sander had (kan nog steeds) ook zelf het initiatief hierin nemen.

Ik ben voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.