Auer assortimentboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Bij dezen, ik wil er wel graag 15 voor op m'n werk (heb daar een houtwerkplaats)
Maar kan alleen maar declareren met iets van een bon of factuur.
Kan je er zoiets bijleveren?
Dan heel graag 15 stuks, met de bakjes erin.
Geen probleem, staat genoteerd!
Bij deze dus nog 19 stuks resterend.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
20240301_171442.jpgDe eerste staan klaar om opgehaald te worden, best wel een klusje om alles in te delen en even een beetje uit te soppen.
Iedereen die de bakken opgestuurd wil hebben krijgt dit weekend een berichtje met verzendopties, dan kunnen die vanaf volgende week ook de deur uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcelvdW en timmeren

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
De laatste 3 zijn ook verkocht, dus heb ik voorlopig geen aanbod meer. Misschien dat ik er nog wat over houdt als ik zelf klaar ben met inrichten, maar die plaats ik later dan gewoon weer hier
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mink

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Ik heb ook nog wel interesse in dozen en bakjes, al heb ik nu vln. de 40cm brede.

Laat even weten wat je (nog) precies hebt qua maat en kleur.

Ik heb overigens nog 2 Auer-systainers (30x40x17 en 45cm, rood) die ik nog op MP wilde gooien. PM maar bij interesse.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Alle tot nu toe beschikbare assortimentsdozen zijn verkocht, dus dit topic kan dicht.
Mogelijk hou ik er nog een paar over na opruimen, maar dan open ik wel een nieuw draadje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.