Auer assortimentboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Zijn het deze boxen: Assortimentsboxen 35 x 29,5 cm | AUER Packaging ? En met welke vulling/uitrusting heb je ze? Als er niet te veel grote bakjes in zitten wil ik er denk ook wel tenminste 10.
Ja die zijn het idd.
VAn wat ik heb gezien is het veel 1x1 en 1x2 tot max. 2x2 qua formaat van bakjes. Maar ik moet dat dus nog beter inventariseren, want er zit nog behoorlijk wat in dozen ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: jmartens

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
149
45
Ja die zijn het idd.
VAn wat ik heb gezien is het veel 1x1 en 1x2 tot max. 2x2 qua formaat van bakjes. Maar ik moet dat dus nog beter inventariseren, want er zit nog behoorlijk wat in dozen ook.
Die maten zouden mij wel goed uitkomen. Ik hoor graag als je meer weet. Dan kan ik dan de definitieve aantallen opgeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Okay, het was wat meer werk dan gedacht, maar ik heb alles geïnventariseerd en dat geprobeerd zo gelijkmatig mogelijk over de assortimentsdozen te verdelen en ik kom dan op de volgende indeling met licht-grijze en rode bakjes:

indeling auer.jpg

Ik heb in totaal ca. 90 stuks beschikbaar om hier te verkopen.

Ik hoop dat dit een beetje een bruikbare indeling is, wil iedereen die hier heeft gereageerd dit ajb even definitief via een PB even bevestigen indien akkoord, dan kunnen we gegevens uitwisselen en alles verder afhandelen.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik heb de advertentie eerst exclusief hier geplaatst en hou dat zo tot komende vrijdag.
Wat er nog over is zal ik dan ook op Marktplaats zetten. Mocht iemand nog belangstelling hebben laat het dan ajb vooruitlopend weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
86
36
Almen aan zee
Bij dezen, ik wil er wel graag 15 voor op m'n werk (heb daar een houtwerkplaats)
Maar kan alleen maar declareren met iets van een bon of factuur.
Kan je er zoiets bijleveren?
Dan heel graag 15 stuks, met de bakjes erin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.