Auer assortimentboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik heb een partijtje auer boxen gekocht van 35x29,5 (maat die in de gereedschapsbox past als lade), maar dat zijn er echt te veel voor mijzelf en vrienden en familie, dus ik wil een goede 100 stuks door verkopen na inventarisatie van wat er nu exact aan bakjes bij zit.

Nu is mijn vraag of er hier belangstelling is en, zo ja, of dan lege boxen met eventueel losse bakjes (veel werk....) of voorgevulde boxen de voorkeur hebben.
Ik dacht aan een lege box voor een tientje en een volle 17,50 euro. (ca. halve prijs dus)
Is dat een acceptabele prijs en is hier belangstelling voor?

20240208_173250.jpg
 

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
25
9
Zijn dit nieuwe boxen of gaat het om gebruikte?
Misschien handig om nog wat extra foto's toe te voegen waarin inhoud / indeling te zien is?
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Wat voor gereedschapsbox bedoel je? Bij mij zijn alle laden 440 x 350. Dat is volgens mij zo'n beetje de industrie standaard.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Kijk even op de site van Auer, die hebben hun eigen "systainer" systeem. Staat als het goed is hier ook een draadje van enige tijd geleden op het forum.
De boxen zijn eenmalig gebruikt als pakketjes bevestigingsmiddelen bij een inrichting, sommige zijn zelfs ongebruikt. Dus zeg maar minimaal zo goed als nieuw.
De inhoud is nader re bepalen, vadaar ook dit topic. Dit systeem heeft veel indelingsvrijheid doordat iedere maat bakje in iedere kleur te krijgen is. Ik heb ook dozen losse bakjes erbij en die moet in nog inventariseren, vandaar ook de vraag waar eventueel behoefte aan is, dan kan ik wat gerichter te werk gaan.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik heb wel interesse in losse bakjes. Die zijn 5 cm hoog? Heb je alleen kleine bakjes, of ook de grotere? Ik heb nog steeds een in aanbouw zijnd ladenblok op mijn werkbank staan. Daar moeten nog 26 laden wat invulling krijgen. Ik heb daar al eens een vraag over die bakjes gesteld. Kan het met factuur?
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Maten en verdere info staan hier: Assortimentsboxen | AUER Packaging
Ik verkoop allen losse bakjes als ik er teveel heb om de boxen te vullen. Verkoop ik lege bakken zal dat sneller het geval zijn. Ik heb echter dus nog geen inzicht in wat er exact voorhanden is. Dat is wel even een uitzoekwerkje....
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik heb verder geen interesse in de koffers. Ik vervang elke keer dat er een plastic koffer kapot gaat, hem door een metalen. Maar mocht je uiteindelijk bakjes over houden, dan kan ik je daar eventueel wel van af helpen.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik heb verder geen interesse in de koffers. Ik vervang elke keer dat er een plastic koffer kapot gaat, hem door een metalen. Maar mocht je uiteindelijk bakjes over houden, dan kan ik je daar eventueel wel van af helpen.
Ik hou je op de hoogte, maar het zal dus afhangen of en wat er verder voor belangstelling is. En wat ik zelf nodig heb...:)
Voorlopig helaas nog weinig feedback, misschien iets te onbekend want geen reguliere naam?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
Ik vind het wel interessant, maar mijn Auers zijn allemaal 30*40 Assortimentstboxen, dus vooral in de vorm van losse koffers & dan valt 'jouw' maat een beetje erbuiten. En inzetboxjes heb ik ooit te ruim besteld, dus…
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik vind het wel interessant, maar mijn Auers zijn allemaal 30*40 Assortimentstboxen, dus vooral in de vorm van losse koffers & dan valt 'jouw' maat een beetje erbuiten. En inzetboxjes heb ik ooit te ruim besteld, dus…
Inzetbakjes raak ik wel kwijt als ik het boven goed begrijp, dus leeg is prima. :)
Als je inner autist het niet aankan dan krijg je het weer in systeem als je deze bijkoopt:
Toolboxen-Rek-AUER--tb_ri_4333_f1_01.jpg
Dat is voor mij ook voor een deel van de bakken de bedoeling en dan zit je weer in hetzelfde stramien van 30x40cm van de systainers. Veel makkelijker opbergen en meenemen.
Ik heb het een tijdje getest met schroeven en vulplaatjes voor standaard timmerwerk en dat beviel dusdanig goed dat ik op zoek ben gegaan naar aanvulling voor meubelschroeven, bouten, moeten, overig ijzerwerk, elektraspul etc.
Alleen was de partij waar ik tegenaan liep erg ambitieus en alles of niets, dus was het even sjouwen..... :)
 

Jenzz10

Actieve deelnemer
29 dec 2017
33
10
Ik gebruik ze zelf ook al enkele jaren, en heb zeker interesse om er enkele over te nemen. Ik heb er 2 waarvan het hendel afgebroken is. Deze wil ik zeker al kunnen vervangen :)
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik gebruik ze zelf ook al enkele jaren, en heb zeker interesse om er enkele over te nemen. Ik heb er 2 waarvan het hendel afgebroken is. Deze wil ik zeker al kunnen vervangen :)
Ik ben komende week op vakantie en ga daarna inventariseren. Je wilt dus lege exemplaren als ik het goed begrijp?
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
93
40
Schouwen-Duiveland
Hallo Emilio,
Ik heb zeker interesse om er een aantal van je over te nemen met wat bakjes erin als invulling.

Echter welke inlay bakjes heb je erbij? dat is wel van belang voor mij.

Ik moet ergens een keer aankomende weken in Dordrecht zijn om wat draai benodigheden op te halen en zou dan mooi de laden met bakken kunnen ophalen
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Hallo Emilio,
Ik heb zeker interesse om er een aantal van je over te nemen met wat bakjes erin als invulling.

Echter welke inlay bakjes heb je erbij? dat is wel van belang voor mij.

Ik moet ergens een keer aankomende weken in Dordrecht zijn om wat draai benodigheden op te halen en zou dan mooi de laden met bakken kunnen ophalen
Zie boven, ik doe na komende week huiswerk en zal dat dan posten.
 

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
340
179
's-Hertogenbosch
Ik zou wel interesse hebben in een aantal gevulde koffers.

Alleen nog even bedenken wat ik allemaal wil uit sorteren.
Maar sorteer boxen heb je nooit teveel,
Ofja in jouw geval mischien wel haha.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik zou wel interesse hebben in een aantal gevulde koffers.

Alleen nog even bedenken wat ik allemaal wil uit sorteren.
Maar sorteer boxen heb je nooit teveel,
Ofja in jouw geval mischien wel haha.
Ja, laten we er "niet snel" van maken, want ik heb best veel spullen, maar 100+ boxen ga ik echt niet kunnen vullen. Gelukkig maar, want je moet er ook allemaal mee aan de slag......
 

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
25
9
@Emilio: Zet mij ook maar op het lijstje van geïnteresseerden. Hoor tzt graag welke je hebt (B2, B6 en B7 zouden mij wel passen)
Fijne vakantie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.