Anoniem project

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Gek wor je der van. Hij bedenkt iets en maakt het ook nog razend snel. En mooi! Ik vind het buitengewoon knap en kan niet wachten tot de Open Dag. Ik denk namelijk dat het om een identieke vijfling gaat, want anders kan het niet zo snel.
 
A

Athanor

Guest
Maar dan wordt je toch publiekstrekker op de Open Dag Hout in Zutphen op 27 september a.s.

Fons
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ff wachten dan waar die snaar naar toe leid... Hoe heb je met je spanband en je bovenfrees tegelijkertijd kunnen frezen?
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Wat een geweldig mooi...ehm...ding! En erg leuke reacties hier :)

Ga ik zeker verder volgen André!
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Hoe krijg je die spaken er nu eigenlijk nog in? Is dat dan gewoon een beetje wringen?

Het lijkt er op dat Touh het wiel tot nu toe alleen met een spanband heeft vastgezet. denk dat hij de wieldelen aan de uiteinden insmeert met lijm, de gaten voor de spaken insmeert met lijn en dat de spaken in de wieldelen plaatst en uiteindelijk de spandband er weer omheen om het te "klemmen".
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ja natuurlijk! In mijn haast de spanband over het hoofd gezien.... Dan is het inderdaad geen probleem
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Tuoh is en blijft een gemeen mannetje met veel raadsels en vooral vakmanschap die d.m.v. ons terug doet bladeren in de geschiedenis van en dan nog.......

Doe nogmaals een gooi. Uiteindelijk wordt het een cirkelzaag om planken uit een boomstam te zagen.


Of toch een aandrijving van zo'n karretje waar voorheen een paard voor werd gespannen. Help!!!!!!
 
Laatst bewerkt:

NL-Mikkla

Actieve deelnemer
7 mrt 2015
154
0
Afgezien wat het uiteindelijk word, als het " gewoon " alleen een karrenwiel word dan nog is het een puik stukje werk...
gok verder niet mee naar het resultaat, maakt mij eigenlijk niet uit wat het word, als er maar meer foto's komen om te genieten
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
Tuoh is en blijft een gemeen mannetje met veel raadsels en vooral vakmanschap die d.m.v. ons terug doet bladeren in de geschiedenis van en dan nog.......

Doe nogmaals een gooi. Uiteindelijk wordt het een cirkelzaag om planken uit een boomstam te zagen.


Of toch een aandrijving van zo'n karretje waar voorheen een paard voor werd gespannen. Help!!!!!!



SSSST, seffens geeft hij je ook nog zo'n
attachment.php
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.