Animo Check: Zwaluwstaart mal (technische discussie)

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Sorry, maar ik ga toch voor handgemaakte zwaluwstaarten; eerlijk gezegd vind ik de passing op de foto's niet je van het. Wel heel veel dank voor de moeite die je erin hebt gestoken.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Ik zie er toch vanaf, mijn verwachting is dat de mal in de schuur komt te hangen of liggen en zeer weinig of niet gebruikt zal worden, dat vind ik dan toch ook weer zonde.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Ik ben bij de Gamma langs geweest voor de verzendkosten hierbij een overzicht, keuze is aan jullie:

landgewichtpakketgewoonaangetekendverzekerd
Belgie2,81kg6,958,614,45
NL2,81kg19,521,1527


 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.073
395
beste Eric,
op jouw verzoek ook even in het draadje.
ik wil graag een stalen mal en kom uit Nederland.

ik heb de handleiding van de originele mal nog ergens als pdf mocht iemand daar behoefte aan hebben
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
ik zie er toch vanaf, ik ga toch eerst mijn hand wagen aan handgemaakte zwaluwstaart verbindingen
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
op pagina 2 staat inderdaad een link naar een pdf , echter deze link werkt niet meer.
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
op pagina 2 staat inderdaad een link naar een pdf , echter deze link werkt niet meer.
Hierbij de attachment ;-)

Ik heb de kosten voor de verzending omgedraaid..

Het moet dus zijn:

landgewichtpakketgewoonaangetekendverzekerd
NL2,81kg6,958,614,45
Belgie2,81kg19,521,1527


Dan heb ik van een aantal mensen een reactie binnen over het materiaal en het land echter nog niet alle, ik zou dat echt morgen willen weten zodat ik alles kan voorbereiden.
Hierbij wat ik reeds heb, indien er een fout bij staat graag corrigeren dan pas ik dit aan.
Ik wil dit graag morgen nog weten dan kan ik de kosten op maken en als ik alles binnen heb de bestelling plaatsen. Graag hoor ik dan ook hoe jullie het verzonden willen hebben.

Geintresseerde materiaal land
bardt
Bijtel
boertje125staal
henkie
hopmangj
kiefw00
mcbons
RPVL
rudy
sang
schumistaalNL
brtrvsbelgie
erik701rvsbelgie
mdamsmarvsNL
pvb-NLrvsNL
zaagfabriekrvsNL
 

Bijlagen

  • 25650=4995-Handleiding Mal rev0.pdf
    399,9 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Als het goed is heeft iedereen straks een DM gekregen, indien er vanavond nog geintresseerden zich aanmelden zal ik die ook berichten.

Erik
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.117
242
Goeree-Overflakkee
Ik lees dat de mal gebruikt moet worden met een 17mm kopieerring. En een zwaluwstaartfrees van 15mm. Wat is de gewenste hoek van de frees?
De rechte frees zal vast niet veel uitmaken.

Voor mijn machine is er geen 17mm kopieerring beschikbaar. Dus als dit een eis is, val ik helaas af :(
Ik heb een 14,3mm zwaluwfrees met een hoek van 14°. Maar die van 15mm vinden zal het probleem niet zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.