Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is zo en ik heb ook gebruik gemaakt van wat in de handel te koop is maar het is in een maat te krijgen en niet altijd passend qua maat en ook uitvoering . Meestal maak ik het zelf.
waarom niet door-en-door die regels een getrapt gat met slob? Rampatje in het blad en hij zit goed vast.
Getrapt gat zodat je een cilinderkopbout helemaal kan laten verdwijnen in de regel. Verlijmen zou ik inderdaad niet doen, dit soort constructies beter mechanisch verbinden.
kan je niet gewoon met 4 rampamoeren werken en 4schroeven, toch plaats genoeg en ik veronderstel dat op dit soort tafel geen enorme krachten gaan komen...? evt camoufleer je de gaten nog door ze af te dichten met een prop...
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.