Aansluiten softstart of DeWalt zaagtafel DW7492

Jo80

Nieuw lid
9 jul 2025
3
0
Diever
Die connectoren kan je in elke bouwmarkt vinden en de Y splitter maak je zelf, met een paar draadjes en een krimptang. Ik heb er ook de ballen verstand van en mij is het ook gelukt, het is geen rocket science. Documenteer alles wat je doet, waar je wat uittrekt of instopt, maak foto's en het komt goed
Bedankt! Ik ga de benodigdheden maar even bij elkaar regelen. Er zitten ook geen condensatoren of andere dingen in zo'n zaag die nog voor stroomstoten kunnen zorgen als de stekker er uit is toch?

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.560
840
Moordrecht
Bedankt! Ik ga de benodigdheden maar even bij elkaar regelen. Er zitten ook geen condensatoren of andere dingen in zo'n zaag die nog voor stroomstoten kunnen zorgen als de stekker er uit is toch?
Zie de opmerking: Ik heb er ook de ballen verstand van.. ;)

Gezond verstand zegt: je bent met een schakelaar bezig waar geen elektronica inzit. Maar zie bovenstaande opmerking. De mijne doet het nog en ik ook

Jo80

Nieuw lid
9 jul 2025
3
0
Diever
Zie de opmerking: Ik heb er ook de ballen verstand van.. ;)

Gezond verstand zegt: je bent met een schakelaar bezig waar geen elektronica inzit. Maar zie bovenstaande opmerking. De mijne doet het nog en ik ook
Je hebt helemaal gelijk. D'r zit verder niks in die schakelaar. Dank voor je antwoord, stelt mij weer gerust.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.