Ja maar ik ga nu toch echt NIETS meer kopen van machines, ik heb het moeten beloven hahaha
eerst wat dingen maken en verkopen nu...
Ik had me al eens beknopt ingelezen over de verschillende software en inderdaad fusion 360 is gratis voor particulieren/kleine bedrijfjes, ik kan net zoals jou ook een beetje overweg met sketchup maar dat is inderdaad niet hetzelfde..
De keuze voor fusion 360 of vcarve moet ik ook nog maken, ik heb namelijk geen echte "deftige" laptop meer ter beschikking, een oude staat wel in de werkplaats voor m'n elekslaser maar die start op op 10 minuten... Dus niets om te kunnen gebruiken voor cnc werk...
Ik neig toch meer naar de Vcarve aangezien de apple computers toch best een stuk prijziger zijn dan de windows tegenhangers...
Heb ooznest al eens gecontacteerd en ze vertelden me ook dat ze met de feestdagen en black friday wel speciale deals doen op hun pakketten... Dat brengt me dan weer terug in de verleiding
Dat van die snelle service had ik al dikwijls gelezen, daarom dat de ooznest ook mijn voorkeur heeft op de xcarve en shapeoko (alhoewel de shapeoko heel veel (instagram) aanhangers heeft in amerika, waardoor je ook wel veel vragen kunt stellen als er iets niet duidelijk is...).
In ieder geval volg ik jou topic over de ooznest sowieso, als ik zelf tot de aankoop overga dan vraag ik wel even naar de ervaring ivm de machine en waar ik best op moet letten... Sowieso screw driven!
Succes met de bouw!
groeten,
Christophe