Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 20 van de 22 EersteEerste ... 101819202122 LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 213
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    P.S. De tafel had ik wel in mijn 'macht', de omgeving waarin die staat niet natuurlijk
    Ummm… Zo'n zware tafel kan natuurlijk mákkelijk even een verkeerde beweging maken… Maar ik ken die stoelen. Helaas zijn ze steviger dan ze lijken. Ik vind ze trouwens wel best lekker zitten!

Prachtige tafel geworden en een heel mooi topic om te lezen.
    Dank voor het delen!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Fons,

Het is een mooie tafel geworden. Daar kan je echt trots op zijn...Ik kijk nu al uit naar je volgende project !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ik ben het met iedereen hier eens: het is een heel mooie tafel geworden.

Net nog even teruggekeken naar je eerste prototype op P1. Het is aardig geworden zoals je in gedachten had maar alle details zijn verbeterd en komen elegant uit de verf.

Aan de vele reacties kun je zien hoe onderhoudend het hele relaas is geweest. Elke stap en elke afweging is in alle rust aan bod gekomen. En door velen besproken en bediscussieerd.

Uit de meubelmakerspraktijk weet ik dat je juist vaak alleen en geisoleerd bezig bent, dus ook dat maakt dit topic bijzonder.

Nogmaals complimenten voor de onverstoorbaarheid waarmee je dit project tot een goed einde hebt gebracht. Op naar de volgende!

Rob

Erg leuk en leerzaam om te volgen. En het resultaat is prachtig!

Mooi werk Fons! Pracht van een tafel!

Athanor
    Guest

Nog een paar laatste foto's

Op verzoek hierbij nog een paar foto's zonder de stoelen.

Jullie complimenten strelen mijn ego enorm! Ik moet zeggen dat ik wel wat naast mijn schoenen begin te lopen

Dank!! Fons

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Mooie tafel Fons, strak uitgevoerd ondanks de wat moeilijke start van het project.
    Daarbij ook nog een mooi beeld verslag.

Groet Jos

Ik sluit me volledig aan bij Jos' commentaar !
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Wat Fons gedaan heeft is een uitstekende manier om de werkelijkheid te laten zien. Gewoon wat goedkope spaanplaat uitzagen, dan zie jij, maar vooral ook de dames, hoe groot het in werkelijkheid wordt in de totale ruimte. Meestal heb je er geen idee van als je de maten in centimeters door geeft hoe het wordt als de tafel klaar is. De oplossing is dan simpel in de winkel even meten is ook een manier, als je een model op het oog hebt, heel mooie tafel Fons.

Groet Pel.

Forum Rechten